صادرات به کانادا

صادرات به کانادا
صادرات به کانادا
راهنمای تجاری کشور کانادا

نحوه صادرات به کانادا؟

صادرات به کانادا : کانادا یک کشور وسیع و پیشرفته است. رشد اقتصادی در کانادا مناسب است . ثبات اقتصادی در کانادا و ارزیابی های ریسک سرمایه گذاری همه نشان از وضعیت خوب کشور کانادااست. کانادا در بخش های مختلف دارای مزیت های مناسب برای ورود کالا و خدمات است.

بخش خدمات نرم افزاری و مدیریتی در کانادا یک بازار بزرگ محسوب می شود . به دلیل رعایت قوانین حفاظت از مالکیت معنوی شما می توانید با خیالی آسوده محصولات خود را به این کشور صادر کنید.

در بخش مواد غذایی کانادا یکی از بهترین مقاصد است. یکی از دلایل آن حضور اقوام مختلف از سراسر جهان است . ۲۵ درصد جمعیت کانادا مهاجر هستند . و تا سال ۲۰۲۲ بیش از یک میلیون مهاجر دیگر پذیرش می شوند.

5 شریک تجاری کانادا

بزرگترین کشور صادر کننده به کانادا

num countries value
1 United States of America 234 B
2 China 58 B
3 Mexico 28 B
4 Germany 14 B
5 Japan 12 B

5 شریک تجاری کانادا

بزرگترین کشورهای وارد کننده از کانادا

num countries value
1 United States of America 337 B
2 China 21 B
3 United kingdom 12 B
4 Japan 9 B
5 Mexico 6 B

بهترین کالاهای صادراتی کانادا

5 کالای برتر صادراتی کانادا

HS CODE countries value
27 Mineral fuels 98 B
87 Vehicles 60 B
84 Machinery 34 B
71 Natural or cultured pearls 18 B
44 Wood 14 B

بهترین کالاهای وارداتی کانادا

5 کالای برتر وارداتی کانادا

HS CODE countries value
87 Vehicles 75 B
84 Machinery 69 B
85 Electrical machinery 45 B
27 Mineral fuels 36 B
39 Plastics 17 B

روش های بازاریابی در کانادا

بازاریابی در کانادا

خریداران کانادایی شرایط پرداخت مناسب در معامله ، تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته، تحویل به موقع و قیمت گذاری و کیفیت رقابتی را انتظار دارند. خدمات پس از فروش و پشتیبانی و آموزش نیز برای شرکت های کانادا اهمیت دارد. مهم است که کانادا را به عنوان یک بازار منحصر به فرد مداوم کنترل کنید. داشتن درک درست از فرهنگ، تاریخ و جغرافیای کانادا برای توسعه روابط تجاری مفید خواهد بود. شرکت ها، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط، باید اعتبار و تعهد بلند مدت به بازار را از خود نشان دهند.

ارجاع مکرر به مشتریان شناخته شده و ثابت شده، و نیز شناسایی پیامدهای اقتصادی و یا محیطی کانادا در ارائه پیشنهادات، به شدت واکنش همتایان کانادایی را در پی خواهد داشت. شناسایی جنبه های پایدار محصول یک نقطه فروش مهم در کانادا است. اطلاعات می تواند شامل استفاده از مواد بازیافتی، محتوای آلی، تکنیک های تولید پایدار و استفاده از تولید محلی باشد.

چالش های تجارت با کانادا

چالش های بازار کانادا

بعضی از بخش ها در کانادا محدود یا غیرقابل دسترس برای واردات هستند. صادرکنندگان باید با توجه به پتانسیل بازار، درک قوانین مختلف و استانداردهای فروش و کانال های فروش، و مطابقت با الزامات بسته بندی دو زبانه ، استانداردهای صدور گواهینامه , مراحل گمرکی کانادا را انجام دهند.

افزایش رقابت در چندین بخش مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، ویتامین ها، الکترونیک و مبلمان خانگی وجود دارد. برای حضور در بازار شما نیاز به قیمت رقابتی، بازاریابی تحریک کننده و تخفیف های بالا برای عوامل و توزیع کنندگان دارید.

فرصت های تجاری با کانادا

فرصت های بازار کانادا

در بخش محصولات مصرفی به دلیل وجود تنوع قومی گسترده در کانادا این بخش بسیار جذاب است. درامد بالا و مصرف گرایی در کانادا, نسبت به سایر کشور ها, بسیار مناسب است. و این موضوع فرصت های زیادی را برای صادرات به کانادا و فروش محصولات غذایی و کالاهای مصرفی به وجود می اورد. بسیاری از شرکت های کوچک کانادایی لوازم اداری خود را از طریق اینترنت خریداری می کنند.

دسترسی به اینترنت در کانادا بسیار مناسب است. همچنین بازار کانادا در زمینه پروژ های زیر ساختی فرصت های خوبی ارائه می کند .

قیمت گذاری در بازار کانادا

خریداران کانادا به شدت حساس به قیمت هستند بنابراین تمام شرکت ها باید قیمت های رقبا و مدل های حاشیه سود عمده فروشی را در صنعت خود تحقیق کنند و برای مذاکره بر روی قیمت برای به دست آوردن قرارداد آماده باشند و حاوی حاشیه های جذاب برای همه طرف ها باشد. شرکت ها همچنین باید لیست قیمت ها را در دلار کانادا انتشار دهند. نرخ گذاری محصولات باید به قیمت دلار کانادا باشد. بنابراین باید هزینه های جانبی تغییر ارز را در قیمت نهایی برای مصرف کننده در نظر بگیرید.

محدودیت های تجاری در بازار کانادا

تنگناهای تجاری

شش بخش (مخابرات، صنایع فرهنگی، پخش، خدمات حمل و نقل، تولید اورانیوم و خدمات مالی) وجود دارد که  برای کسب درآمد  و ورود به این کسب و کار در کانادا توسط غیر کانادایی ها  باید تحت بررسی قانون سرمایه گذاری کانادا قرار گیرد و دارای قانون خاص و / یا محدودیت های مالکیت خارجی شود.  همچنین محدودیت فروش اسلحه و مواد مخدر در بازار کانادا وجود دارد.

موافقتنامه های کانادا و توافقنامه های بین المللی

توافقنامه های تجاری

کانادا با بسیاری از کشورهای توافقنامه های تجاری دارد. توافقنامه CPTPP, شامل همکاری با استرالیا بورنی شیلی ژاپن مالزیا مکزیک نیوزلند پرو سنگاپور و ویتنام است. از سال 2018، از سال 2018، کانادا نیز دو توافقنامه مهم دیگر تجارت چند جانبه را به تصویب رسانده است: توافق جامع اقتصادی و تجاری CETA  با اتحادیه اروپا و توافق جامع و پیشرفته یازده ملل متحد برای همکاری پاسفیک CPTPP  با ده منطقه دیگر کشورها.

استراتژی ورود به بازار کانادا

برای ورود به بازار کانادا داشتن یک استراتژی, بسیار حیاتی است. اگر به حضور بلند مدت در بازار کانادا فکر می کنید داشتن نمایندگان فیزیکی بسیار کلیدی است. شما می توانید با استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال و تمرکز بر بخش انلاین اولین گام های خود را بردارید.

چگونه ماهان به شما در صادرات به کانادا کمک می کند؟

ما می توانیم در کوتاه ترین مدت شما را به بازار متصل کنیم.