صادرات آلو

بازاریابی و صادرات آلو

ایا شما هم به دنبال صادرات آلو هستید؟

سهم صادرات آلو با کد تعرفه 08094000  در بازار های جهانی مجموعا بیش از 830 میلیون دلار است . بزرگترین کشورهای صادر کنند آن به ترتیب شیلی اسپانیا و افریقا جنوبی هستند . رشد صادرات آلو نسبت به سال 2016 برابر با 1 درصد افزایش  داشته است. .تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.اگر شما هم بدنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

معرفی آلو

آلو Plums ، یک میوه تک‌هسته‌ای که از لحاظ رنگ، شکل و اندازه دارای گونه‌های متفاوتی است. آلو ارزش تغذیه‌ای فراوانی دارد. این میوه را هم به صورت خام می‌توان خورد و هم درون انواع خوراک از آن استفاده کرد.

بزرگترین تولید کنندگان آلو در سطح جهان به ترتیب 6.8 میلیون تن در چین , 434 هزار تن رومانی و 423 هزار تن ایالات متحده است . صادرات آلوچه به عنوان بخش مهمی از این محصول در دسترس بازار قرار می گیرد.

مرغوب ترین نوع آلو صادراتی ویکتوریا و اوپال است که در بازار های جهانی بخصوص اروپا مورد توجه قرار می گیرد.آلو دارای تنوع مناسبی است اما در بازار 10 نوع ان بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند.

لیست کشور های صادر کننده آلو

برترین صادر کنندگان آلو در جهان -2019

numcountriesvalue
1Chile173 M
2Spain102 M
3South Africa84 M
4Hong Kong, China76 M
5Netherlands74 M

حجم صادرات جهانی آلو

830 میلیون دلار

روش های بازاریابی کدامند؟

بازاریابی بین المللی آلو صادراتی

بازاریابی آلو صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است.
بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد.این رقم نشان می دهد بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از ظرفیت های بازاریابی دیجیتالی هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله اثر بازاریابی دیجیتال در صادرات مراجعه کنید.
شما می توانید با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارایابی دیجیتال و سنتی برای بازارایابی و فروش محصول خود استفاده کنید .