صادرات پاستا

بازاریابی و صادرات پاستا

ایا شما هم به دنبال صادرات پاستا هستید؟

سهم صادرات پاستا با کد تعرفه 1902 در بازار جهانی بیش از 9.6 میلیارد دلار است. که بزرگترین کشورهای صادر کننده ان ایتالیا چین کره جنوبی و ترکیه هستند . رشد صادرات پاستا در 4 سال اخیر بیش از 11 درصد رشد را نشان می دهد .تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی  و استفاده از تکنولوژی روز توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.اگر شما هم بدنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

معرفی پاستا

پاستا یا خمیراکPasta   به معنی خمیر، یک اصطلاح عمومی برای گونه‌های مختلف ایتالیایی رشته فرنگی (نودل) Noodles، درست شده از خمیر آرد، آب یا تخم مرغ است. پاستا حدوداً به ۳۵۰ شکل مختلف موجود است. پاستا تقریبا 70 نوع اصلی دارد که معروفترین آنها ماکارونی اسپاگتی لازانیا و پنه هستند. بستگی به مواد به کاربرده شده در پاستا می توانند در کد تعرفه و نام های مختلف قرار بگیرند . افزودنی های مورد استفاده شامل نیاسین ویتامین B3 ، ریبوفلاوین ویتامین B2 ، فولات، تیامین  ویتامین B1  و آهن استفاده می شود

لیست بزرگترین کشورهای صادرکننده پاستا

برترین صادر کنندگان پاستا در جهان -2019

numcountriesvalue
1Italy2.859 B
2China923 M
3Korea, Republic of556 M
4Turkey552 M
5Thailand501 M

حجم صادرات جهانی پاستا

9.6 میلیارد دلار

روش های بازاریابی کدامند؟

بازاریابی بین المللی پاستا صادراتی

بازاریابی پاستا صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است.
بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد.این رقم نشان می دهد بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از ظرفیت های بازاریابی دیجیتالی هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله اثر بازاریابی دیجیتال در صادرات مراجعه کنید.
شما می توانید با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارایابی دیجیتال و سنتی برای بازارایابی و فروش محصول خود استفاده کنید .