چرا به ماهان اعتماد می کنیم؟

ماهان انتخاب هر فروشنده و صادرکننده موفق

با یک جستجو ساده در اینترنت با شرکت های مختلفی روبرو می شوید که هر کدام به نوعی خود را بازیگر مهم در زمینه بازاریابی وصادرات معرفی میکنند و انتخاب کار با یک شرکت معتبر شاید شما را سردرگم کند. البته حق دارید چون انتخاب بهترین شرکت صادرات و بازاریابی تصمیم مهمی است که شما باید در طول دوران حرفه ای خود بگیرید. تا نیاز های شما را براورده کند. پس قبل از هر انتخابی لازم است که مزیت های هر شرکت را بررسی نمایید تا مطمئن شوید از هر نظر بهترین انتخاب را می کنید. خیلی از افراد در دام تبلغات اغواگرانه می افتند و بعد از مدتی هزینه و زمان در نهایت ابراز پشیمانی می کنند . پس بهتر است از همان ابتدا به درستی تمام جوانب را مورد بررسی قرار دهید و سرنوشت خود را با آگاهی کامل در مسیر درست قرار دهید

” اصلا چرا باید ماهان را انتخاب کنند؟"

مسائل و سوالاتی که کاربران قبل از خرید از ما می‌پرسند باعث شد که از خودمان بپرسیم

مسلما هر شرکتی باید بتواند در مقایسه با سایر شرکت‌های همکار در حوزه فعالیت خود قابلیت‌ها و مزیت‌هایی که باعث منحصر به فرد شدن می شود را ارائه دهد تا کاربران بتوانند آگاهانه ‎تر انتخاب کنند و تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. در این صفحه جهت اطلاع رسانی به کاربران تمامی امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد ماهان را بررسی خواهیم کرد.

01

7 روز بازگشت وجه, پس با خیال راحت خرید کنید.

مجموعه ماهان با تضمین بازگشت وجه تا 7 روز این اطمینان را به شما می دهد که با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی از سرویس های ماهان استفاده کنید و در صورتی که در اجرا خدمات مشکلی وجود داشت که ماهان نتواند مشکل را برطرف کند می توانید از درخواست عودت وجه استفاده کنید. شرکت ماهان با تضمین بازگشت وجه به شما این اطمینان را می دهد که بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای سرویس های مورد نظر خود را خرید کنید . پس جای هیچ نگرانی نیست.

02

بازاریابی کمیسیونی مناسب کسب و کارهای محلی

تنها مجموعه بازاریابی که در بازار بین المللی به صورت کمیسیونی امکان همکاری با شرکت ها و افراد محلی را فراهم کرده است ماهان است.. این روش با توجه به محدودیت های موجود در حوزه کسب و کارها می تواند سودمندترین و کم ریسک ترین شیوه اتصال به بازار بین الملی باشد.

03

طرح های بازاریابی صادراتی انعطاف پذیر

ما در ماهان بر اساس شرایط و استراتژی های مختلف راه حل هایی را تهیه کرده ایم . تا هر کسب و کاری با هر محدودیتی بتواند سهمی از بازار های بین المللی بدست بیاورد و اطلاعات مشتریان خود را در دسترس داشته باشد.

04

تبلیغات تخصصی در شبکه اجتماعی

متخصصین ماهان آماده هستند پیام شما را به مشتریانتان در هر کشور منطقه شهر یا هر محله ای برسانند و مطمئن شوند آنها پیام شما را دیده و به آن واکنش نشان داده اند. ما تمام رفتارهای مشتریان شما را به طور جزئی در اختیارتان قرار خواهیم داد تا بتوانید هر چیزی که می خواهید را به آنها معرفی و بفروشید.

05

قابلیت ارتقاء طرح های بازاریابی

در صورتی که فکر می کنید ممکن است حجم و وسعت برنامه بازاریابی کم باشد می توانید طرح ها را ارتقاء دهید و بدون محدودیت تعداد بیشتری مخاطب را در سراسر جهان جذب کنید. تنها کافی است ما به التفاوت طرح انتخابی خود را پرداخت کنید و سرویس را ارتقاء دهید

06

ما کیفیت اجرا طرح های بازاریابی را تضمین می کنیم.

دغدغه همیشگی کسب و کارها دریافت بالاترین کیفیت می باشد بطوریکه هزینه های صرف شده بازاریابی بازخورد های قابل توجهی داشته باشد. ما در ماهان تضمین می کنیم کیفیت لید های دریافتی در هر یک از طرح های بازاریابی مناسب و قابل توجه خواهد بود. و تلاش می کنیم کمپین های تبلیغاتی را به شکلی که اهداف شما را لمس کند بهینه سازی کنیم. در نتیجه ما تضمین می کنیم طرح های بازاریابی ماهان مناسب اهداف کسب و کار شما در بازار داخلی و خارجی خواهد بود.

07

تعرفه مناسب سرویس های بازاریابی

ما می دانیم هزینه برای شما مهم است. از طرفی کیفیت هم برای شما مهم است. در ماهان هر دو با هم امکان پذیر است. مزیت رقابتی ماهان در تعرفه مناسب می باشد. توجه کنید که تعرفه های بازاریابی ارزان نیست بلکه براساس شرایط موجود مناسب ترین تعرفه است. اگرقیمت ها را در بازار مورد بررسی قرار دهید می توانید به راحتی انتخاب خود را انجام دهید و با ماهان کار را آغاز کنید.

08

ارسال گزارشات دقیق و شفاف

بعد از اجراء هر کمپین لینک گزارشات در پنل در اختیار شما قرار خواهد گرفت و داده های مورد نظر در هر کمپین به طور جزئی در اختیار شما خواهد بود

09

عدم وجود هزینه پنهان

تمام طرح های ما شفاف است و کلیه هزینه هایی که باید برای تهیه سرویس انجام دهید را اعلام کرده ایم و بجز آن هزینه ای دریافت نخواهیم کرد.

10

ما به دنبال رابطه ای پایدار هستیم

ما به دنبال رابطه ای هستیم که به سود دو طرف باشد . از آنجایی که درامد ماهان تنها بر اساس طرح های بازاریابی نیست و بخش عمده ای از درامد از طریق سود حاصل از کمیسیون فروش می باشد، در نتیجه دوست داریم کاربرانمان رابطه پایدار و دائمی با ما داشته باشند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را در ارائه خدمات بهتر به کاربر می کنیم.

11

به هیچ سرویس بازاریابی خارج از ماهان نیاز ندارید

تمامی خدمات مورد نیاز بازاریابی بین الملی و داخلی از جمله طراحی سایت, طراحی کاتالوگ , ویزیتور حضوری, بازاریابی پیامکی و تلفنی , تبلیغات در شبکه های اجتماعی و… در ماهان آماده ارائه است تا آن را تهیه کنید. البته اگر به سرویس خاصی نیاز داشته باشید راهنمایی لازم برای استفاده از آن را می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید.

12

با یک شرکت معتبر روبرو هستید

شرکت افق تجارت سبز ماهان یک شرکت ثبت شده است که دفتر آن در قزوین و تهران واقع است و پشتیبانی اصولی از شما خواهیم داشت. همچنین امکان ملاقات حضوری با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.

13

انجام مذاکرات تجاری

بسیاری از کسب و کارها توانایی انجام مذاکره با بازرگانان خارجی را ندارند و یا توانایی مالی برای استخدام یک مذاکره کننده تمام وقت را ندارند. ماهان جهت کمک سرویس مذاکره را که توسط بهترین متخصصین این حوزه است را ارائه می کند. شما می توانید با توجه به نیاز خود هزینه مذاکره کننده را پرداخت کنید. و شانس موفقیت خود را به طور چشم گیری افزایش دهید.

14

قابلیت کسب درامد اینترنتی با همکاری در فروش

شما می توانید در سیستم همکاری در فروش ماهان عضو شوید و سرویس های ماهان را به دوستان و آشنایانتان معرفی کنید و به ازای هر عضویت موفق و استفاده از خدمات ماهان تا 50 درصد از مبلغ فروش را بدست بیاورید.

15

اموزش رایگان

باور قلبی ما در ماهان این است که انتقال اطلاعات باعث افزایش رشد و بالندگی می شود. ما تمام تلاش خود را برای افزایش آگاهی کاربرانمان به کار می گیریم تا آنها را با واقعیت های بازار و شرایط حضور در بازار آشنا کنیم. اطاعات و داده ها به کسب و کارها کمک می کند تا سریع تر بازار خود را پیدا و سهمی برای خود بدست بیاورند.

16

استخدام بازاریاب حضوری در بازار بین المللی

مجموعه ماهان به عنوان تنها مجموعه در خاورمیانه قابلیت بکارگیری بازاریاب های حضوری و با تجربه را در بازار بین المللی دارد. شما می توانید بدون نگرانی از فرآیند های استخدام و مسائل حقوقی و مالی پیچیده از سرویس بازاریاب حضوری ماهان استفاده کنید تا ماهان بازاریاب های تحت مجموعه خود را برای معرفی محصول شما بکاربگیرد.

17

پشتیبانی 24 ساعته از کسب و کارها

در هر مرحله از بازاریابی ماهان در کنار شماست . متخصصین ماهان آماده هستند هرگونه چالش پیش امده را با ارائه راه حل های مناسب در اختیار شما قرار دهند. پس بدون نگرانی می توانید وارد عرصه بازاز بین المللی یا داخلی شوید و از حمایت 100 درصدی کارشناسان ماهان بهره مند شوید.

18

ارائه مشاوره در انتخاب سرویس توسط کارشناسان با تجربه

در صورتی که در انتخاب طرح ها و ابزار های بازاریابی دچار تردید هستید می توانید از مشاوره کارشناسان فروش با تجربه ماهان استفاده کنید و اگر در ابتدای مسیر هستید و استراتژی مناسب را نمی دانید می توانید از کارشناس بازاریابی یا صادرات کمک بگیرید.

19

تهیه حساب های بین المللی

ماهان پرداخت های بین المللی برای تهیه حساب های خارجی را با کمترین کارمزد در کوتاه ترین زمان برای شما تهیه می کند و هزینه های اجرایی شما را به طور چشم گیری کاهش می دهد.

20

به طور مداوم در حال آپدیت و بروز رسانی هستیم

ما در ماهان به طور مداوم در حال آپدیت بانک شماره ها و خدمات ارائه شده از جمله به روز رسانی استراتژی و طرح های بازاریابی هستیم . ما جدیدترین متد ها و روش های بازاریابی را بکار می گیریم تا اطمینان حاصل کنیم کسب و کار شما با شرایط حاکم بر بازار مطابقت دارد.