کاربران چگونه از موتورهای جستجوگر استفاده می کنند؟

یکی از مهمترین عناصر برای ایجاد استراتژی بازاریابی برای سئو، درک اهداف مخاطبان است. پس از اینکه فهمیدید بازار هدف شما به دنبال چه چیزی است، می توانید خواسته های مشتریان خود را برآورده کنید و مانند مشتریان عادی با آنها رفتار کنید.

بارها و بارها در مقالات زیادی اشاره کرده ایم که شما باید برای کاربران خود محتوا تولید کنید نه موتورهای جستجو! سه نوع پرس و جوی جستجو وجود دارد که افراد معمولاً آنها را جستجو می کنند:

برای انجام کاری بیا، سوال متقاطع: می خواهم کاری انجام دهم. این سوال معمولا برای انجام یک کار استفاده می شود. مثلاً می خواهید بلیط هواپیما بخرید یا آهنگی گوش دهید. به این نوع سوال، سوال تجاری می گویند.

به دنبال دانستن چیزی، درخواست اطلاعات: به اطلاعات نیاز دارم. این پرس و جو در مواردی مانند یافتن نام تجاری یا بهترین رستوران در یک منطقه خاص استفاده می شود. به این نوع سوالات، سوالات اطلاعاتی می گویند.

جستجو برای رفتن به یک سایت خاص، درخواست ناوبری: می خواهم به یک سایت خاص در اینترنت بروم.این پرس و جو معمولا برای یافتن یک سایت در اینترنت استفاده می شود. مثلا آپارات آیه یا فیسبوک. به این نوع سوالات، سوالات ناوبری می گویند.

پس از اینکه بازدید کننده کلمه کلیدی مورد نظر را در کادر جستجو تایپ کرد و به سایت مورد نظر رسید، آیا آنچه را که به دنبالش بود پیدا کرد؟ این اولین و مهمترین سوالی است که موتورهای جستجو هر روز میلیاردها بار سعی می کنند به آن پاسخ دهند. وظیفه اصلی موتورهای جستجو نمایش نتایج مربوط به جستجوی کاربران است. بنابراین از خود بپرسید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند و مطمئن شوید که نیازهای آنها را برآورده می کنید.

همه اینها با کلمات کلیدی تایپ شده در یک کادر کوچک شروع می شود.

روش استفاده کاربران از موتورهای جستجو در طول سالیان بسیار تغییر کرده است، اما اصول اولیه استفاده از موتورهای جستجو همچنان یکسان است. بیشتر فرآیند جستجو مانند مراحل زیر است:

پاسخ، راه حل یا توضیح مناسب را بیابید

به مجموعه ای از این الزامات در یک کلمه، عبارت یا جمله، سؤال می گویند.

تایپ یک پرس و جو در موتور جستجو

برای یافتن پاسخ مناسب در میان نتایج جستجو جستجو کنید

روی یک نتیجه جستجو کلیک کنید

برای یافتن راه حل یا پیوندی به آن، مرور کنید

اگر نتیجه رضایت بخش نبود، کاربر به صفحه نتایج جستجو باز می گردد و به پیوند دیگری می رود.کاربر می تواند جستجوی دیگری را بر اساس نیازهای جدید انجام دهد.

یافتن شغل سودآور در اینترنت بهترین راه را در فرصت های اینترنتی برای مشاوره رایگان به شما نشان می دهیم، هم اکنون با ما تماس بگیرید شروع می کنم 021-58438 داخلی 1

قدرت واقعی بازاریابی درونگرا SEO است

چرا باید زمان، انرژی و منابع خود را در سئو سرمایه گذاری کنید؟ وقتی به استفاده از موتور جستجو نگاه می کنید، اطلاعات جالبی از مطالعات مختلف پیدا خواهید کرد. ما برخی از مطالعات و داده های اخیر را بررسی کرده ایم که برای درک بهتر استفاده از موتورهای جستجو و قدرت سئو مهم و ارزشمند هستند.

مطالعات انجام شده توسط comScore در اکتبر 2011 نشان می دهد که گوگل گل سرسبد موتورهای جستجو است:

تحقیقات نشان می دهد که در آوریل 2011، 65.4 درصد از جستجوها در ایالات متحده از طریق گوگل انجام شده است. این در حالی است که 17.2 درصد از کاربران از یاهو و 13.4 درصد از مایکروسافت (بینگ) استفاده می کنند. البته در دنیای واقعی میزان ترافیکی که از موتور جستجوی گوگل می آید بسیار بیشتر از آن چیزی است که این ارقام نشان می دهند.

آمریکایی ها فقط یک ماه فرصت دارند، 20.3 میلیارد جستجو انجام شده است. در این میان، سهم گوگل 13.4 میلیارد جستجو، یاهو 3.3 میلیارد، مایکروسافت 2.7 میلیارد، Ask Network حدود 518 میلیون جستجو و AOL LLC حدود 277 میلیون جستجو بوده است.

تعداد کل جستجوهای انجام شده توسط گوگل معادل 67.7 درصد از کل جستجوهای جستجو است. در همین حال، Bing 26.7٪ از کل جستجوها را به خود اختصاص داده است —هیچ یک8 درصد تقسیم می شود.

لینک اول در نتایج Bing نیز دارای نرخ کلیک 9.66٪ است.

میانگین کل CTR برای 10 نتیجه برتر 52.32٪ برای Google و 26.32٪ برای Bing است. —توجه: یادگیری اصطلاحات و تکنیک های سئو برای دستیابی به این اهداف ضروری است.

چه فکری در این باره دارید؟ آیا دسته های دیگری برای پرس و جوهای جستجو وجود دارد؟ آیا نحوه تعامل کاربران با موتورهای جستجو با محتوای این مقاله متفاوت است؟ خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات شما را در این زمینه بدانیم. همچنین اگر در مورد آموزش سئو سوالی دارید می توانید با ما در میان بگذارید.

منبع: Moz

..