صادرات به امریکا

صادرات به امریکا
صادرات به امریکا
راهنمای تجاری کشور امریکا

نحوه صادرات به امریکا؟

صادرات به امریکا :امریکا بزرگترین کشور اقتصادی لحاظ تولید ناخالص داخلی است. تولید ناخالص داخلی امریکا بیش از ۱۹ تریلیون دلار است و چین با ۱۲ تریلیون دلار در حال پیشرفت است. صادرات خدمات و کالا در امریکا بیش از ۲.۴ تریلیون دلار است. روابط تجاری امریکا با بسیاری از کشور ها در سراسر جهان مناسب است. حمایت امریکا از کشور های در حال توسعه از جمله هند به صادر کنندگان کمک می کند تا از تعرفه های گمرگی معاف شوند. جمعیت امریکا بیش از ۳۲۴ میلیون نفر است و یک کشور مصرف کننده شناخته می شود. دسترسی به بازار امریکا می تواند نمودار های پیشرفت هر شرکتی را تحت تاثیر قرار دهد. دسترسی به منابع مالی و ابزار های بانکی و پولی در امریکا می تواند در گسترش کسب و کار شما سهم حیاتی را ایفا کند.

5 شریک تجاری امریکا

بزرگترین کشور صادر کننده به امریکا

num countries value
1 China 562 B
2 Mexico 349 B
3 Canada 325 B
4 Japan 146 B
5 German 128 B

5 شریک تجاری امریکا

بزرگترین کشورهای وارد کننده از امریکا

num countries value
1 Canada 298 B
2 Mexico 265 B
3 China 120 B
4 Japan 74 B
5 United kingdom 66 B

بهترین کالاهای صادراتی امریکا

5 کالای برتر صادراتی امریکا

HS CODE countries value
880000 CIVILIAN AIRCRAFT 130 B
271019 Medium oils 54 B
270900 Petroleum oils 47 B
271012 Light oils 39 B
710812 Gold 20 B

بهترین کالاهای وارداتی امریکا

5 کالای برتر وارداتی امریکا

HS CODE countries value
270900 Petroleum oils 163 B
870323 Motor cars 105 B
300490 Medicaments 56 B
851712 Telephones 53 B
851762 Machines 47 B
روش های بازاریابی در امریکا

بازاریابی در امریکا

 

بازار فروش امریکا بسیار تحت تاثیر شبکه های اجتماعی، بازاریابی مستقیم ،خرید انلاین و تبلیغات تلویزیونی است. ضریب نفوذ اینترنت در امریکا بالا است .با این حال برای نفوذ در بازار امریکا در سطحی بزرگ شما نیازمند همکاری با فروشگاه ها و توزیع کنندگان مطرح امریکا هستید. ارائه حاشیه های سود مناسب به فروشگاه ها می تواند نفوذ محصولات شما را در بازار تسهیل کند. به خاطر داشته باشید بخش قابل توجهی از جمعیت امریکا را مهاجران تشکیل می دهند از اسپانیایی زبان ها تا افراد افریقایی و اسیایی . این یک فرصت منحصربفرد به هر کسب و کاری می دهد تا بتوانند نفوذ در فرهنگ های مختلف را امتحان کند. حضور در رویداد های زیست محیطی و انسان دوستانه می تواند اثرات ویژه ای در کسب و کار شما داشته باشد.

چالش های تجارت با امریکا

چالش های بازار امریکا

مشکل فعلی در بازار امریکا تعرفه هاست. دولت دونالد ترامپ با افزایش تعرفه ها به دنبال افزایش سهم شرکت های امریکایی در اقتصاد های دیگر است. چالشی که در کوتاه مدت حضور دارد و در نهایت مرتفع خواهد شد. اما چالش اصلی صادرکنندگان به امریکا رقابت است. بازار امریکا بسیار متنوع است و شاهد حضور گسترده شرکت های مختلف از سراسر جهان است. در یک دهه گذشته قیمت کالاها برای مصرف کنندگان امریکایی نقش مهمتری را ایفا می کند. همچنین قوانین کیفی سنجی و بهداشتی می بایست توسط صادرکنندگانی به امریکا مورد توجه قرار گیرد. هر چند بازار امریکا بسیار رقابتی است اما فرصت های بیشماری در اقتصاد امریکا وجود دارد.اما همچنان صادرات به امریکا گزینه اول بسیاری از کسب و کار ها است.

فرصت های تجاری با امریکا

فرصت های بازار امریکا

استفاده از تجهیزات الکترونیکی و ارزان قیمت در امریکا رو به رشد است . همچنین ورود ابزار های مکانیکی , دارویی و غذایی در امریکا رو به رشد است.

حضور قومیت های مختلف در امریکا تنوع تقاضا را به وجود آورده است. دسترسی به ابزار های تجارت الکترونیک و حضور فروشگاه های بزرگ اینترنتی و فیزیکی راه را برای توسعه محصول فراهم کرده است. این جمله که حضور در بازار امریکا راه را برای حضور کالای شما در سایر کشور ها هموار می کند بسیار کاربردی است. توافق نامه های راهبردی کشور خود با امریکا را مورد بررسی قرار دهید . بسیاری از کشور ها اجازه صادرات کالاها با تعرفه ها و مالیات های بسیار پایین را دارند .همچنین صادرات کالا به امریکا از طریق کشور ثالث باید نیز مورد  بررسی قرار بگیرد.

قیمت گذاری در بازار امریکا

بازار کشور امریکا بسیار بزرگ است. آمریکا با بسیاری از کشورهای جهان توافقنامه تجاری دارد. بسیاری از صادرکنندگان مقصد اول خود را امریکا انتخاب می کنند. بنابراین باید انتظار حضور بسیاری از رقبای قدرتمند را در این بازار داشته باشید. این موضوع سبب می شود که سیاست های قیمت گذاری به شدت سخت و رقابتی باشد. در صورتی که کشور شما با امریکا توافقنامه تجاری داشته باشد میزان تعرفه ها برای شما در برابر برخی رقبا کمتر است. قیمت ها باید بر اساس هزینه حمل و نقل و بازاریابی و مالیات بر فروش در هر ایالت باشد. صادرکنندگان می بایست قوانین ایالاتی را در برنامه های فروش خود در نظر بگیرند.

محدودیت های تجاری در بازار امریکا

تنگناها و محدودیت های تجاری در آمریکا

به یاد داشته باشید که امریکا یک بازار ملی نیست . بلکه یک سیستم فدرال است . هر ایالت به عنوان یک نهاد جداگانه مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل های خود را دارد که شما باید به ان عمل کنید. شما برای فروش محصولات خود بایستی طرحی بر اساس شرایط کسب و کار در ان ایالت را تهیه کنید. عقد قرارداد در ایالات متحده به دلیل پیچیدگی های ان نیازمند کمک گرفتن از یک وکیل حرفه ای است تا شما را از عقد قرارداد اشتباه دور کند. صادرات محصولات ارایشی بهداشتی دارویی و غذایی نیازمند اخذ مجوزات مخصوص به خود است . فعالیت در حوزه های تسلیحات و دفاعی با محدودیت های ویژه ای اجرا می شود و بصورت دولتی یا تنها به واسطه شهروندان امریکایی قابل اجرا است.

موافقتنامه های امریکا و توافقنامه های بین المللی

توافقنامه های بین المللی آمریکا

امریکا دارای یک توافق نامه تجارت ازاد است . این توافقنامه شامل بیش از ۲۰ کشور است . کشورهایی همچون استرالیا بحرین شیلی کلمبیا اسرائیل اردن کره جنوبی مراکش عمان پاناما پرو سنگاپور مکزیک کانادا برزیل است . این توافقنامه عملا تعرفه های دو طرف را ازاد می کند . امریکا عضو سازمان تجارت جهانی است . و با بسیاری از کشور های مختلف در سراسر جهان دارای توافقنامه های راهبردی و دو جانبه است. هر صادرکننده می بایست اطلاعات به روز توافقنامه ها را از وزارت بازرگانی خود دریافت کند.

استراتژی ورود به بازار امریکا

برای حضور در بازار امریکا بایستی استراتژی جامعی داشته باشید و به ان عمل کنید. بازاریابی دیجیتال در بازار امریکا بسیار موثر است . همکاری با فروشگاه های بزرگ نظیر امازون می تواند گام مهمی برای شما باشد. اما باید قبل از هر اقدامی هزینه منفعت همکاری با چنین فروشگاه هایی را در نظر بگیرید.

چگونه ماهان به شما در صادرات به امریکا کمک می کند؟

ما می توانیم در کوتاه ترین مدت شما را به بازار متصل کنیم