خرید زعفران

خرید زعفران

خرید زعفران صادراتی

صادرات زعفران یکی از راه های افزایش سود فروش و کسب درامد دلاری است. اما برای افزایش سود صادرات زعفران باید محصول با کیفیتی را بخرید که بتواند در بازار بین المللی فروش برود. برای خرید زعفران صادراتی ابتدا می بایست از اصل بودن و میزان رنگدهی آن مطمئن شوید . اطمینان داشتن از کیفیت زعفران فواید بسیاری برای کسب و کار شما به همراه دارد. کیفیت بالای زعفران مشتریان جدید را به مشتریانی پایدار تبدیل می کند که سفارشهای منظم و بزرگتری به همراه دارد. برای اینکار می توانید مقاله روش تشخیص زعفران اصل از تقلبی را مطالعه کنید.

اغلب خرید زعفران صادراتی از نوع زعفران سرگل و نگین است. چرا که هم رشته های بلند و کشیده تری دارند و در صادرات زعفران شناخته تر شده هستند.و همچنین به دلیل کیفیت بالایی که در رنگدهی عطر و طعمی که دارد بیشتر مورد تقاضا بازار است.

نحوه خرید زعفران صادراتی از بازار

برای خرید زعفران صادراتی می توانید از شرکت های تولیدی که خط بسته بندی دارند خرید زعفران را انجام دهید. اغلب این شرکت ها با توجه به دستگاه هایی که دارند می توانند زعفران را در بسته بندی های متنوعی ارائه کنند که باعث می شود پاسخ بسیاری از سلیقه را بدهد. اما به یاد داشته باشید حتما ابتدا برگه ازمایشگاهی محصول را مشاهده کنید و از کیفیت زعفران مطمئن شوید.

خرید زعفران دیجی کالا

برای خرید زعفران و پیدا کردن شرکت های تولیدی می توانید به سایت های فروشگاهی مراجعه کنید. بسیاری از این شرکت ها تمایل دارند از مارکت پلیس ها استفاده کنند و زعفران خود را در فروشگاه اینترنتی بفروشند. یکی از این فروشگاه ها که می تواند لیست بلندی از تامین کنندگان و تولیدکنندگان زعفران را به شما نشان بدهد سایت دیجی کالا است. در این فروشگاه می توانید با نوع بسته بندی و نظر مشتریان نسبت به کیفیت محصولات فروشندگان زعفران اشنا شوید. برای تامین زعفران می توانید از سرویس هایی که خرید زعفران با ارسال رایگان دارند استفاده کنید و زعفران شرکت های مختلف را بررسی کنید .

خرید زعفران از کشاورز

خرید زعفران از کشاورز مزایا و معایب خود را دارد که بستگی مستقیمی به شرایط شما دارد. اگر شما امکان تهیه بسته بندی دارید خرید از کشاورز می تواند به شما کمک کند محصول را به قیمت مناسبتری تهیه کنید. یک قانون اصلی در تجارت وجود دارد ان هم چیزی نیست جز این عبارت ساده و صریح ” واسطه کمتر سود بیشتر” . خرید زعفران از کشاورز به شما کمک می کند از اصل بودن زعفران اطمینان بیشتری داشته باشید. همچنین می توانید با خرید زعفران از کشاورز قیمت منصفانه تری را ارائه کنید که هر دو طرف سود خوبی از معامله داشته باشند.

سعی کنید از مراحل کشت کشاورز قبل از خرید بازدید داشته باشید. هر چقدر تولید کشاورز ارگانیک تر باشد کیفیت محصول بیشتر است. اما ارگانیک و کیفیت بالا باعث افزایش قیمت محصول نیز می شود. بنابراین باید قبل از خرید تصمیم بگیرید که چه نوع محصولی می خواهید و در کدام بازار می خواهید فعالیت کنید. اگر مشتریانی دارید که معیار اصلی انها کیفیت است بنابراین اقدامات بالا ضروری است. اما اگر پرسونای مشتری شما نشان می دهد که باید به دنبال محصولات با قیمت پاینتر باشید باید به دنبال کشاورزانی باشید که سطح تولید بیشتری دارند و از کشاورزی مدرن استفاده می کنند تا بهره وری بیشتری داشته باشند.

خرید زعفران سرگل

از بین تمامی انواع زعفران ایرانی زعفران سرگل شاخص ترین و با کیفیت ترین زعفران است. برای خرید زعفران سرگل کافی است در موتور جستجو گوگل این عبارت را جستجو کنید تا با شرکت های مختلفی اشنا شوید. زعفران سرگل به اصلی ترین و قرمزترین بخش کلاله زعفران می گویند که بیشترین رنگدهی و طعم را دارد. طبیعتا زعفران سرگل گران تر نیز هست. برای صادرات زعفران سرگل بهتر است از شرکت های باتجربه که توانایی بسته بندی های با کیفیت دارند خرید کنید.

خرید زعفران نگین

زعفران نگین و سوپر نگین نیز از زعفران های معروف ایران است. از نظر حجمی بیشترین سفارش برای زعفران نگین است. خرید زعفران نگین می تواند با بودجه بسیاری از افراد همخوان تر باشد. زعفران نگین را می توانید در بسته بندی های متنوعی در بازار ایران پیدا کنید. به دلیل اندازه و وزنی که هر کلاله دارد هزینه خرید و کیفیت همخوانی مناسب تری دارد.

به این دلیل که کلاله بلند تر است و شامل بخش قرمز و نارنجی رنگ می شود و به همین دلیل وزن کلاله بیشتر می شود اما کیفیت تقریبا بالا می ماند چیزی بین کروسین 200 تا 250 به همین دلیل سطح تقاضا برای نگین و سوپرنگین بالاتر است. برای شروع صادرات زعفران بهترین گزینه می تواند زعفران نگین باشد.در بازاریابی زعفران ابتدا به پرسونای مشتری توجه می کنیم . زعفران نگین بخاطر قیمت و کیفیتی که دارد عموما به عنوان انتخاب اول مورد توجه تجار قرار میگیرد.

خرید زعفران کیلویی

زعفران یک ادویه گران قیمت است و به همین دلیل اکثر خریداران زعفران کیلویی خرید می کنند. البته بعضی از انها به دلیل اینکه می خواهند صادرات مجدد کنند یا دستگاه بسته بندی دارند و تمایل دارند با برند خود زعفران را به بازار ارسال کنند خرید زعفران را به صورت چند تن می خرند. به همین دلیل معیار خرید عمده زعفران کیلوگرم است. قیمت هر کیلوگرم زعفران می تواند از 500 دلار تا 4000 دلار باشد. این بستگی به برند زعفران کیفیت زعفران و بسته بندی و نوع مشتری دارد.

اغلب افراد زمانی که می خواهند زعفران را به صورت بسته بندی  کیلویی بخرند به ان زعفران فله نیز می گویند. در چین شرایطی زعفران کیلویی را در بسته بندی های وکیومی در کارتن یا در جعبه های حاتم کاری شده که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ارائه می کنند.به یاد داشته باشید خرید زعفران کیلویی یا همان فله برای صادرات شامل عوارض و مالیات می شود که بهتر است برای صادرات بسته بندی های گرمی یا مثقالی تهیه کنید تا سود صادرات زعفران خود را افزایش دهید.

چگونه هنگام خرید زعفران، زعفران تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

روش های متعددی برای تشخیص زعفران اصلی وجود دارد که مهم ترین آن ها قرار دادن قسمتی از کلاله در دهان می باشد. اگر کلاله شیرین بود زعفران تقلبی است. و بر روی ان شکر ریخته اند.

بهترین شهر برای خرید زعفران کجاست؟

زعفران در شهرهای مختلفی به فروش می رسد، اما با توجه به اینکه بیش از 90 درصد زعفران دنیا در خراسان تولید می شود می توان شهر قائن یا مشهد را برای خرید زعفران در نظر بگیرید. چرا که با کیفیت ترین زعفران ها با قیمت های مناسب در این شهرها تولید و عرضه می شود.

قیمت زعفران به چه عواملی بستگی دارد؟

زعفران یکی از گران ترین ادویه های دنیا می باشد. علت این گرانی شرایط کاشت و برداشت این محصول می باشد. مهم ترین عامل در گرانی زعفران نیاز داشتن به نیروی انسانی فراوان برای برداشت و بیرون اوردن کلاله ها می باشد.

آیا مصرف بیش از حد زعفران مضر است؟

بله، مصرف هر چیزی بیش از اندازه می تواند منجر به عوارضی شود. زعفران نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. در زنان باردار می تواند این موضوع خطرناک تر باشد و منجر به سقط جنین در آن ها شود.