طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل

این روزها اکثر مردم به دنبال کسب درامد از اینترنت هستند و در صورتی که فایلی برای فروش داشته باشند به دنبال طراحی سایت فروش فایل می روند تا بتوانند کسب درامد کنند.معمولا افرادی که در جستجوی کتاب،مقاله،فایل ویدوئی یا صوتی هستند پس از پیدا کردن ان به فکر طراحی سایت دانلودی می افتند.

در بیشتر مواقع چون قیمت اینگونه فایل ها در بازار کم است و مخاطبان ان زیاد باعث می شود این نوع کسب و کار درامد قابل توجهی داشته باشد.اگر شما هم فایلهایی برای فروش دارید می توانید با طراحی سایت فروش فایل کسب و کار خود راه بیاندازید و مشتریان نیز می توانند بعد از پرداخت آنلاین وجه محصول را دانلود کنند یا ان را به وسیله پست دریافت کنند.

برای طراحی سایت فروش فایل باید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرد. سپس برای هر فایل محصولی در سایت دانلود فایل ساخت و قیمت ان را مشخص کرد. در نهایت بعد از بازاریابی و پیدا کردن مشتری مبلغ را از مشتری دریافت کرد.

اهمیت طراحی سایت فروش فایل

شاید بپرسید ایا برای فروش فایل دانلودی نیازی به طراحی سایت هست یا خیر. معمولا می شود بدون طراحی سایت فایل را در سایت های فروشگاهی خاصی به فروش گذاشت. اما معمولا اینگونه سایت ها از شما کمیسیون 50 درصد دریافت می کنند و برای بسیاری از مواقع شما را تحت فشار قرار می دهند که بر روی قیمت خود تخفیف بگذارید.

در چنین شرایطی معمولا بخش بزرگی از سود از دست می رود. به همین دلیل بهتر است با طراحی سایت فروش فایل مشتریان را مستقیما به خودتان وصل کنید و تمام سود را خودتان کسب کنید.به خصوص اگر تعداد فایل های شما بیشتر است حتما اینکار را کنید.

تولید جدید فروش جدید

معمولا فایل های دانلودی می تواند محتوای آموزشی یا داده های خاص باشد. به همین دلیل این فایل ها به مرور زمان نیاز به بازسازی و بهبود دارد . یا حتی با جمع اوری داده ها و ویرایش آنها می تواند فایل جدیدی تولید کنید. به همین دلیل اگر کانال فروش برای شما باشد به سرعت می توانید فایل جدید را به مشتریان قدیمی معرفی کنید و فروشتان را دوبرابر کنید.

مدیریت فایلها و جلوگیری از دزدی

زمانی که فایل ها در سایت شما بارگذاری می شود صاحب اصلی ان شما هستید . اما در صورتی که فایل خود را فروشگاه های دانلود فایل قرار دهید امکان دارد فایل شما دزدیده شود یا از روی سایت انها حذف شود. در صورتی که که اگر شما اقدام به طراحی سایت فروش فایل خود کرده باشید رئیس خودتان هستید.

چرا طراحی وب سایت فروش فایل

امروزه مبالغ هنگفتی در بازار برای فروش فایل جابجا می شود و کسب و کارهای جدیدی ایجاد می شوند.دنیای دیجیتال بسیار گسترده است و افراد زیادی برای کسب درامد از ان راه های مختلفی را تجربه می کنند.

اگر شما تولید کننده یک کتابچه یا فصلنامه یا مجله یا پکیج های موسیقی خاصی باشید می دانید برای قرار دادن انها در سایت های معروف باید دردسرهای زیادی بکشید و قوانین سخت انها محدودیت های زیادی ایجاد می کند. در صورتی که طراحی سایت فروش فایل به شما امکان می دهد همه این محدودیت ها و سختی ها را بشکنید.

مزایای طراحی سایت فروش فایل

بدون هزینه دفتر

هزینه های تامین دفتر و جذب نیرو برای هر کسب و کاری بسیار زیاد و گاهی سخت است. اما برای فروش فایل شما نیازی به اجاره دفتر اداری و استخدام نیرو ندارید . شما تنها کافی است اقدام به طراحی سایت فروش فایل کنید و محصول خود را در ان قرار دهید و بفروشید.

ارائه محصول بدون نیاز به حمل و نقل

همه محصولات و کالاها برای اینکه چرخه فروششان تکمیل شود نیاز به حمل و نقل دارند. فرایند اعتماد کردن مشتریان برای دریافت کالا و نگرانی از آسیب محصولات و زمان طولانی دریافت ان جز نگرانی همیشگی خریداران است. اما در طراحی سایت فروش فایل نیازی به حمل و نقل نیست و محصول در چند ثانیه قابل دانلود است.

نداشتن محدودیت انبار

بر عکس کالا ها که نیاز به انبارداری و بررسی روزانه موجودی کالا است در فروش فایل این مشکل وجود ندارد و شما می توانید بصورت نامحدود فایل ها را بفروشید. به همین دلیل به نیروی کاری کمتری نیاز دارید و مستقیما این موضوع باعث افزایش حاشیه سود می شود.

سود 100 درصدی از فروش

فروش فایل در سایت های فروشگاهی باعث از دست رفتن بخشی از سود فروش فایل می شود. و مباحثی نظیر مالیات نیز باعث مشکلات خود می شود. اما در صورت طراحی سایت فروش فایل شما می توانید تمام سود را دریافت کنید.

ویژگی های وب سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل می تواند بر اساس ارزشهایی نظیر سرعت و قیمت خوب متمرکز باشد.

استفاده از فیلترها و ویژگی های محصول می تواند دسترسی بهتری به مشتریان دهد.

سیستم نظرات می تواند باعث تسریع فرایند تصمیم گیری و اعتماد سازی مشتریان جدید شود.

استفاده از سیستم امتیازدهی نیز می تواند باعث بهبود دیدگان مشتریان نسبت به محصول شود.

بهترین محصول برای فروش فایل

کتاب های الکترونیکی

اولین گزینه فروش کتاب ها و ایبوک های الکترونیکی است که می توانید انها را به صورت تکی یا بسته ای به فروش بگذارید. ضمنا اگر کتابچه نیز تولید کردید و مجوز نشر ندارید می توانید انها را در سایت خود بفروشید. ضمنا کتابهایی که خودتان ترجمه کردید نیز گزینه مناسبی است.

نرم افزارها

بسیاری از نرم افزارها رایگان است. اما دسترسی به برخی نسخه های قدیمی یا برخی نرم افزارهای کرک شده یا ترجمه شده سخت است. بنابراین شما می توانید این محصولات را برای فروش در سایت خود قرار دهید.

فروش قالب وردپرس یا افزونه های وردپرس و برنامه های اندرویدی و بازی ها نیز محصولاتی هستند که می توانید برای سایت فروش انلاین خود روی ان حساب کنید.

ویدئو

بسیاری از افراد به دنبال ویدئو های استوک از سایت های مشهور نظیر شاتراستوک ،ادوب استوک و ده ها سایت دیگر هستند. ضمنا شما می توانید ویدئو هایی که خودتان ویرایش کرده اید یا از جایی به رایگان دانلود کرده اید را در سایت خودتان بفروشید.

امروزه با توجه به اهمیت تولید ویدئو در شبکه های اجتماعی و نیاز افراد به ویدئو های استوک و سایر ترنزیشن ها این می تواند یکی از گزینه های عالی باشد.

محتوای صوتی و موزیک

اگرچه فروش موزیک بدون مجوز دردسر ساز است اما شما می توانید روی ان تا حدودی حساب کنید. ضمنا اگر بر روی فایلهای صوتی ریمیکس انجام دهید می توانید انها را دوباره در بازار بفروشید. در کنار ان می توانید بر روی فایل های خام صدا مثل صدای جنگل،حیوان و صد ها مورد دیگر کار کنید.

فایل های طراحی

خرید فایل لایه باز طراحی تراکت ،بروشور،پوستر و ده ها مورد دیگر بسیار زیاد متقاضی دارد. در کنار ان فایل های طراحی ایکون ،لوگو و کارکتر و سایر موضوعات نیز بسیار پر مخاطب است. بنابراین اگر در این زمینه نیز کار می کنید می توانید با طراحی سایت فروش فایل کسب و کار خود را همین حالا شروع کنید.

سایت های فروش فایل های دانلودی

در دنیا سایت های فروشگاهی مخصوص دانلود فایل بسیار زیاد است. برخی از انها اقدام به جذب تامین کننده می کنند. اما سود قابل توجهی دریافت می کنند. اگر در ابزارهای جستجوی کلمه کلیدی سهم جستجوی کلمه دانلود را بینید متوجه سطح بزرگ تقاضا را مشاهده می کنید.

بنابراین اگر بر روی کلمات کلیدی مرتبط کار کنید می توانید شاهد فروش های بزرگ باشید. در کنار ان نیز می توانید در برخی از فروشگاه های انلاین نیز کار کنید .

هزینه طراحی سایت فروش فایل چقدر است؟

این موضوع بستگی به خواسته های شما دارد. در صورتی که نیاز به برنامه های خاص نداشته باشید می توانید با هزینه کم سایت خود را داشته باشید. معمولا طراحی سایت بصورت کدنویسی هزینه ها را چندین برابر می کند.

چه نوع فایل هایی را در سایت می توان فروخت؟

معمولا بسیاری از سایت ها باید کپی رایت را رعایت کنند. اما محدودیتی در نوع فایل و فرمت ها وجود ندارد. شما می توانید هر فایلی که صاحب ان هستید را در سایت خود بارگذاری و به مشتریان بفروشید.