طراحی سایت وکلا

طراحی سایت وکلا

سالیانه با فارغ التحصیل شدن تعداد زیادی از دانش آموخته های وکالت بازار این حرفه بسیار رقابتی تر از قبل شده است. افزایش دعواهای کیفری و حقوقی باعث شده است بسیاری از مردم به دنبال پیدا کردن وکلای حرفه ای و با تجربه باشند. به همین دلیل تقاضا برای طراحی سایت وکلا بیشتر از فبل شده است.

طراحی سایت وکالت به وکلا کمک می کند در جامعه حضور فعالتری داشته باشند و بتوانند مسیر کوتاهتری برای ارتباط با افراد نیازمند خدمات قضائی برقرار کنند.

اهمیت طراحی سایت وکلا

امروزه مشاهده می کنیم که وقتی وارد هر خیابان می شویم با تعداد زیادی از  تابلوهای تبلیغ وکلا بر می خوریم که هر کدام دفتری کاری برای خود اجاره کرده اند. این تعداد هر روز در حال افزایش است. دفاتری که با افرادی که تازه رشته وکالت را تمام کرده اند پر می شود اما به دست اوردن مشتری به این راحتی ها نیست.

پیدا کردن افرادی که به دنبال دریافت مشاوره از وکلا هستند و می خواهند برای پرونده خود وکیل بگیرند مانند بسیاری از محصولات و خدمات در ابتدا سخت است به همین دلیل طراحی سایت وکلا اهمیت بیشتری پیدا می کند. طراحی سایت وکالت از چند جهت اهمیت دارد که به برخی از موارد می پردازیم.

معرفی وکیل در قالب ویدئو

بسیاری از وکلا نمی توانند در ابتدا مهارت ها و تخصص خود را به مردم عادی معرفی کنند. فاصله بین کلمات و عبارات حقوقی با درک مردم عادی بسیار زیاد است. به همین دلیل معرفی رزومه و تخصص وکلا در قالب یک ویدئو می تواند به شدت به وکلا کمک کند. طراحی سایت وکلا یکی از راه هایی است که می توانید ویدئو را در ان قرار دهید.

ارائه نتایج یک کیس حقوقی با حفظ محرمانگی

بسیاری از مردم زمانی که می دانند یک کار سخت است اما یک شخص می تواند ان را به راحتی حل کند به سرعت به سمت ان شخص گرایش پیدا می کنند. چون باور دارند وی با توجه به مستنداتی که ارائه داده است تخصص لازم را دارد. شما می توانید با طراحی سایت وکالت خود بخشی را به آرای دادگاه خود یا دیگران اختصاص دهید و نشان دهید چگونه می توانید ورق را برگدانید.

اینجاست که اهمیت طراحی سایت وکلا دیده می شود. مردم نیاز دارند مطمئن باشند که وکلای انها می توانند از پس مشکلات حقوقی بر بیاید و برنده باشد. بهترین راه نشان دادن تخصص شما در تحلیل موارد حقوقی و نشان دادن برگ برنده است. امروزه همه جستجو می کنند و بهترین مکان برای نشان دادن تخصص خودتان سایت وکالت تخصصی شماست.

ارائه مشاوره و دریافت پرونده

بسیاری از افراد سوالات زیادی برای مشکلات حقوقی خود دارند. به همین دلیل در اینترنت جستجو میکنند تا راه حل را پیدا کنند. در این بین دریافت مشاوره حقوقی رایگان یک گزینه بسیار مسرت بخش است. انها محتوای سایت وکلای مختلف را می خوانند و با انهایی که احساس می کنند حرفه ای هستند ارتباط برقرار می کنند و از انها مشاوره حقوقی دریافت می کنند.

با طراحی سایت وکلا شما می توانید در دسترس این مخاطبان باشید. بنابراین با ایجاد ارتباط و ارائه مشاوره حقوقی می توانید پرونده را برای خودتان کنید. در غیر اینصورت پیدا کردن پرونده حقوقی بسیار رقابتی است و شانس موفقیت شما کم می شود. اینجاست که اهمیت طراحی سایت وکلا خودش را بیشتر نشان می دهد.

دریافت مشاوره حقوقی فوری

بسیاری از شاکی ها و افراد طرف دادگاه اقدام به استخدام وکیل نمی کنند. زمانی انها می فهمند که مشکل حادتر شده است که حکم به ضرر انهاست. این قبیل افراد سریع دست بکار می شوند و در اینترنت به دنبال یک مشاوره حقوقی هستند. اینجاست که اگر سایت وکالت شما زودتر از بقیه دیده شود می توانید پرونده را دریافت کنید.

احتیاج وکیل به طراحی سایت وکالت

درست است که جذب مشتری برای یک وکیل بسیار مهم است اما پیدا کردن مشتریان فهیم و اگاه کار وکالت را راحت تر می کند. به دست اوردن پرونده های تخصصی در یک حوزه خاص راحت نیست. مثلا اگر در حوزه پرونده های حقوق بین الملل برای شرکت های صادراتی و بازرگانی باشید باید افراد و شرکت های مشخصی را جذب کنید.

طراحی سایت وکلا به شما کمک میکند که این افراد را فیلتر کنید و انها را جذب کنید. ین قبیل افراد برای دریافت اطلاعات تخصصی نیاز به وکلای حرفه ای و آگاه دارند. اگر شما در رتبه اول کلمات کلیدی حوزه حقوق بین الملل باشید سهم بیشتری از این شرکت ها را می توانید جذب کنید.

حوزه های طراحی سایت وکلا

وکلا در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند و می توانند اقدام به طراحی سایت وکالت خود کنند. طراحی سایت می تواند بر اساس نوع حوزه قضائی به صورت اختصاصی طراحی شود. مثلا برای حوزه پرونده های جنایی می توان از المان ها و الگوهای مشخصی استفاده کرد. یا برای حوزه های وکلای مهاجرت می توان از طراحی سایت با عکس ها و المان های مهاجرتی بهره گرفت.

طراحی سایت مهاجرت

با توجه به سطح تقاضا برای مهاجرت ،بسیاری از وکلای مهاجرت به سرعت در حال طراحی سایت هستند. این قبیل وکلا با طراحی سایت وکلا با قالب هایی که با موضوعات مهاجرت همخوانی دارد سعی می کنند مشتریان بیشتری را جذب کنند. مثلا برای مهاجرت به کانادا از عکس ها و ایکونهای مربوط به این کشور استفاده می کنند. یا برای مهاجرت به ترکیه از عکس های استانبول و سایر بناهای باستانی استفاده می کنند.

طراحی سایت حقوق بین الملل

قرارداد با شرکتهای خارجی می تواند بخاطر کم توجهی به قوانین کشور مقابل مشکلات حقوقی داشته باشد که باعث می شود ضررهایی به تجار وارد کند. بسیاری از تجار ریسک پذیر هستند اما با جستجو به دنبال ایجاد یک قرارداد بدون خطا است.پس اگر درباره موضوعات حقوق بین الملل مطالبی تخصصی ارائه کنید مشتریان زبادی خواهید داشت.

طراحی سایت طلاق

با افزایش تقاضا برای طلاق ، موج بزرگی از فرصت برای وکلا به وجود آمده است. در عین حال وکلایی که اقدام به طراحی سایت وکالت کرده اند می توانند پرونده های بیشتری جذب کنند. بسیاری از افراد در حال حاضر جز جامعه جوان هستند که با اینترنت روزانه کار می کنند و برای رفع مشکلات و سوالات حقوقی خود به سایت وکلا مراجعه می کنند.

طراحی سایت حرفه ای وکلا

در صورتی که بخواهید برای حرفه خود اقدام به طراحی سایت وکلا کنید باید طراحی شما حرفه ای باشد . ایجاد یک طراحی سایت حرفه ای دیدگاه افراد را می تواند نسبت به توانمندی شما تغییر دهد. برای طراحی تخصصی باید از ایکون ها ،عکس ها و ساختارهای متناسب با مد روز استفاده کنید تا با خواسته های مشتریان همسو باشید.

طراحی سایت ارزان وکلا

در طراحی سایت وکلا یا هر نوع طراحی سایت دیگری معمولا افراد به دنبال گزینه ارزان تر هستند. معمولا در طراحی سایت وکالت نیازی به افزونه های پیچیده و گران نیست. بنابراین هزینه طراحی سایت با وردپرس می تواند برای بودجه های کم بسیار گزینه مناسبی باشد. اما اگر به دنبال طراحی تخصصی سایت با کدنویسی بروید باید از بالای 10 میلیون تومان بودجه تخصیص دهید.

بهینه سازی سایت وکالت با سئو

طراحی سایت وکلا بدون استفاده از بازاریابی محتوا و سئو مثل یک پوسته خالی است. بنابراین برای اینکه بتوانید مشتریان خود را جذب کنید باید کاری کنید انها شما را بهتر پیدا کنند. راه حل این موضوع تولید محتوا با کللمات کلیدی مرتبط است. به طور مثال استفاده از کلمه کلیدی مشاوره حقوقی رایگان یا وکیل آنلاین باید به عنوان کلمات کلیدی انتخاب شود و برای ان تولید محتوا صورت بگیرد چون سطح جستجو این کلمات بالاست.

مشتریانی که بدنبال این کلمات در گوگل جستجو می کنند به دنبال رفع مشکلات جدی تری هستند. پس شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی کاربردی روزانه هزاران نفر را به سمت سایت خود هدایت کنید و انها را به مشتریان خود تبدیل کنید.

امنیت سایت وکالت

مخاطبان سایت شما می توانند افراد متنوعی باشند از تجار مشهور تا افراد بزه کار و در صورتی که اطلاعات انها را در سایت دریافت کنید باید امنیت سایت وکالت خود را تامین کنید. اگر رشد بهتری داشته باشید مطمئنا از سوی رقبای خود و هکر ها نیز مورد هدف قرار می گیرید. پس شما باید به امنیت سایت توجه کنید.

ویژگی طراحی سایت وکلا

  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن مدیریت سطوح گروه‌ها و کاربران
  • داشتن بخش وکالت آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • داشتن بخش رزومه وکیل
  • داشتن بخش اخبار حقوقی
  • بخش مرتبط با بانک مقالات حقوقی
  • رزرو آنلاین برای مشاوره
  • سیستم عضویت موکلان

امکانات طراحی سایت وکلا

  • مشاوره حقوقی آنلاین
  • ارائه آموزش های حقوقی برای مخاطبان سایت
  • ارائه سیستم پرداخت آنلاین برای رزرو نوبت مشاروه
  • ارائه رزومه وکیل
  • پرسش و پاسخ سوالات موکلان

هزینه طراحی سایت وکلا چقدر است؟

میزان هزینه و تعرفه طراحی سایت وکالت بستگی مستقیمی به تعداد افزونه ها و حجم کار دارد. اما به طور میانگین برای طراحی سایت با وردپرس می توان از 5 تا 10 میلیون طراحی سایت را آغاز کرد. اما قیمت طراحی سایت با کدنویسی می تواند چندین برابر این مبلغ باشد.

طراحی سایت وکالت چقدر به افزایش مخاطب کمک می کند؟

برای فروش خدمات باید دیده شوید و هر چقدر مخاطبان شما بیشتر باشد درامد شما بیشتر می شود. امروزه با رشد نفوذ اینرنت در جامعه بسیاری از وکلا به دنبال طراحی سایت وکالت هستند. شما نیز می توانید با ساخت سایت وکالت و تکیه بر بازاریابی محتوا و سئو آنها و بازاریابی هدفمند مشتریان بسیار زیادی را در زمان کوتاهی جذب کنید.