طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

علاقه مندان حوزه عکاسی هر روز در حال افزایش هستند. بسیاری از افراد خلاق در حوزه عکاسی دوست دارند از حرفه خود کسب درامد کنند. این افراد برای پیشرفت بیشتر و بزرگتر در حرفه خود اقدام به طراحی سایت عکاسی می کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

طراحی سایت آتیله عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی معمولا ابتدا توسط مغازه های عکاسی انجام می شود. انها برای اینکه محدودیت های بازار فیزیکی و محلی خود را بشکنند اقدام به طراحی سایت عکاسی می کنند. طراحی سایت به این حرفه کمک می کند عکس ها و فیلم های خود را به عنوان نمونه کار در اختیار افراد قرار دهند تا مشتریان با بررسی انها تقاضای خرید خدمات عکاسی خود را ارائه کنند.

اهمیت طراحی سایت عکاسی

با طراحی سایت عکاسی محلی برای ارائه نمونه کارها فراهم می شود و می توان به بسیاری از روشهای عکاسی و تکنیک هایی که تخصص ان را دارید اشاره کنید. که این موضوع باعث افزایش تقاضای مشتریان می شود.

سرعت بیشتر در دریافت سفارش

مشتریان معمولا برای گرفتن عکس های خصوصی سوالات زیادی دارند و هماهنگی با هر کدام از انها زمان زیادی می طلبد. این باعث می شود که تعداد مشتریان در روز بسیار محدود شود. در صورتی که با طراحی سایت عکاسی می توان به بسیاری از سوالات اولیه پاسخ داد و سفارشات بیشتری را در هر روز دریافت کرد.

توضیح بهتر انواع روش ها

سلایق مشتریان بسیار متنوع و عجیب است. برخی از مشتریان برای عکس گرفتن نیاز به مناظر یا کارهای گرافیکی زیادی دارند. به خصوص اگر نمونه عکسی را دیده باشند و بخواهند ان را تقلید کنند. توضیح هر کدام از انها و نحوه عکسبرداری می تواند سخت و نیازمند جلسه حضوری باشد.

در صورتی که با طراحی سایت آتلیه عکاسی می تواند همه بکگراندهای عکاسی و تکنیک های عکاسی را با نمونه عکس توضیح داد و مشتریان را از همه جوانب کار آگاه کرد.از آنجایی که مشتریان با عکس و ویدئو درک بهتری پیدا می کنند نرخ فروش شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

اطلاع رسانی سریعتر

معمولا مشتریان به سایت ها و پیچ های اینستاگرامی عکاسان سر می زنند و انها را دنبال می کنند. در صورتی که تخفیف خوبی به مناسبت یک روز خاص داشته باشید یا نمونه کار جدیدی که در بازار در حال ترند شدن است را ارائه کنید باید به مشتریان اطلاع دهید. این کار از طریق طراحی سایت عکاسی سریعتر انجام می شود. که تاثیر خوبی در فروش دارد.

افزایش دانش مشتریان

بسیاری از مشتریان برای گرفتن عکس سوالات خاصی دارند. مثلا نوعی از عکاسی را دیده اند که می خواهند همان عکس را نیز انها داشته باشند در صورتی که نمی دانند ان عکس و ژست اسمش چیست. در صورتی که مشتریان شما از طریق سایت آتیله عکاسی شما می توانند ان را ببینند و از شما بخواهند ان مدل کار را برای انها نیز انجام دهید.

چرا طراحی سایت عکاسی

چرا طراحی سایت آتلیه عکاسی مهم است؟

با رشد روز افزون نفوذ شبکه های اجتماعی و دسترسی به دوربین های عکاسی طبع و سلیقه مردم به شدت در حال تغییر است. همچنین افراد زیادی وارد حوزه عکسبرداری می شنود. برای ماندن در رقابت و حفظ سهم بازار و حتی افزایش فروش طراحی سایت عکاسی بسیار ضروری است.

اگر بخواهیم صادقانه بگویم باید توجه کنید که بسیاری از افراد مدلهای عکسبرداری را در اینستاگرام می بینند اما نمی توانند به ان عکسبردار دسترسی داشته باشند. یا نام عکسبردار را نمی دانند یا مدل عکسبرداری را نمی شناسند. بنابراین در منطقه و محل خود به جستجو اتلیه های عکسبرداری پیشرو می گردند.

معمولا افراد زمانی که جستجو می کنند  از عبارت خاصی استفاده می کنند مثلا: مدل عکس سحر قریشی در جشنوار فجر 1400 . این نوع مدل جستجو در نهایت به عبارت هایی نظیر اتلیه عکسبرداری حرفه ای در تهران یا کرج ختم می شود. البته برخی مواقع اسم مدل عکسبرداری نیز به عنوان جستجو اضافه می شود.

در نهایت مشاهده می کنیم که خیلی از افراد به اتلیه های محلی شهر خود مراجعه می کنند یا در اینترنت جستجو می کنند و برای ملاقات حضوری برای عکسبرداری به مراکز استان ها مراجعه می کنند. به همین دلیل طراحی سایت عکاسی بسیار ضروری است تا بتوانید سهمی از بازار کسب کنید.

انواع مشتریان عکاسی

خدمات عکاسی بسیاری از حوزه ها را می تواند پوشش دهد.بنابراین درباره هر کدام از صنایع و نیازمندی های ان باید تولید محتوا و خدمات ارائه شود تا شاهد افزایش مشتریان باشیم. همکاری با کسب و کارها باعث دریافت سفارشات بزرگتر و گران تر می شود که در نهایت پروژه های پرسودی برای شما دارد.

عکاسی از پوشاک و مدل ها

صنعت پوشاک با عکسبرداری عجین شده است. بسیاری از مدل ها و شرکت های تولید کننده لباس به دنبال عکسبرداری از لباس ها در تن مانکن ها هستند. بسیاری از کسب و کارهای نوپا و متوسط از خدمات عکسبردای پوشاک استفاده می کنند. معمولا در هر بار سفارشات عکسبرداری چند دوجین است. به همین دلیل باید این نوع خدمات را در طراحی سایت عکاسی خود در نظر بگیرید.

عکاسی مدلینگ

طب مدلینگ هر روزه در حال افزایش است. بسیاری از افراد به دنبال مشهور شدن و کسب درامد از طریق معروفیت خود هستند. برخی از افراد نیز می خواهند پیرو این سبک باشند و در دوران جوانی عکس های خوب و خاطره سازی داشته باشند .به همین دلیل طراحی سایت آتلیه عکاسی باعث جذب انها به نمونه کارهای شما می شود.

عکاسی صنعتی یا عکس صنعتی

بسیاری از کسب و کارها پس از تولید محصول جدید یا معرفی ان در یک رویداد یا نمایشگاه نیاز دارند عکس صنعتی تهیه کنند. البته برخی از شرکت ها برای سایر موضوعات نیز به عکس صنعتی از کارخانجات و خط تولید احتیاج پیدا می کنند. پس اگر شما دست به طراحی سایت عکاسی زده باشید انها می توانند شما را راحت تر پیدا کنند و با شما همکاری کنند.

عکاسی از مجالس و جشن ها

همیشه ثبت زیباترین رویدادهای زندگی مهم است. به خاطر همین عکس سلفی اینقدر علاقه مند پیدا کرده است. عروس و دامادها نیز برای ثبت بهترین روز زندگیشان می خواهند در محل های خاص مثل طبیعت یا خانه های لوکس عکس های ویژه و فراموش نشدنی از هم داشته باشند.

به دلیل اهمیت بالای این عکس ها انها در اینترنت به جستجوی آتلیه های عکاسی می گردند و بهترین آتلیه را انتخاب می کنند. در صورتی که بر روی سئو سایت کار کرده باشید و نمونه کارها را در ان قرار داده باشید می توانید جز انتخاب های عروس و داماد باشید.

هدف از طراحی سایت آتلیه عکاسی

بسیاری از عکاسان آماتور و نیمه حرفه ای موفق نمی شوند به خوبی استعدادهای خود را به مشتریان نشان دهند. پس سالها طول می کشد تا انها بتوانند سهمی از بازار عکاسی بدست بیاورند. یکی از دلایل اصلی ان نداشتن مکانی است که بتوانند نمونه کارهای خود را به خوبی نشان دهند و ظرفیت های خود را بروز دهند.

درست است که پست کردن نمونه کارها در پیچ اینستاگرام گزینه مقرون به صرفه ای است . اما نمی توان مطمئن بود که این پیچ ها کی بسته می شوند یا چه زمانی اینستاگرام فیلتر می شود. بنابراین معقولانه است که سرمایه گذاری خود را بر روی طراحی سایت عکاسی انجام دهید تا همیشه مدیریت و اینده ان دست شما باشد.

مزایای طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی مزایای متنوعی دارد اما اینجا به مهمترین مزایای طراحی وب سایت عکاسی اشاره می کنیم.

ارائه نمونه کارها در دسته بندی های مختلف

نشان دادن برخی از محتوا ها با دسترسی محدود به مشتریان

حفظ اطلاعات مشتری و بازاریابی مجدد انها در دوران های مختلف

کاهش هزینه های بازاریابی

دسترسی مدیریت به اکانت و عدم مسدود شدن یا بن شدن سایت

بازاریابی خدمات فراتر از محدودیت های محلی یا استانی

دسترسی به مشتریان بیشتر با تولید محتوا

سازماندهی مخاطبان و پیگیری انها با دردسر کمتر

بخش های مهم در طراحی سایت آتلیه عکاسی

در طراحی وب سایت آتلیه عکاسی باید بخش های مهم را بشناسید و حتما انها را در نظر بگیرید.

بخش نمونه کارها

این بخش مهمترین قیمت در طراحی سایت عکاسی است. شما باید حتما نمونه کار خود را در اختیار مخاطبان قرار دهید تا انها بر اساس ان بتوانند را حت تر تصمیم بگیرند که با شما کار کنند.

بخش خدمات عکسبردای

در طراحی سایت آتلیه عکاسی باید خدمات شما به طور کامل مشخص و معرفی شود. مثلا خدمات عکسبرداری صنعتی یا مدلینگ و حوزه هایی که برای انها اماده اید باید مشخص شود مثل جشن عروسی و تولد ها

مقالات

مقالات و وبلاگ قلب متحرک اصلی سایت عکاسی شماست تا بتوانید مشتریان جدید را از ان طریق جذب کنید. پس حتما به این بخش بپردازید و تولید محتوا برای ان را نادیده نگیرید.

سیستم سامانه پیامکی

مخاطبان زیادی روزانه می توانند به سایت شما سر بزنند. اگر اطلاعات انها را ذخیره کنید می توانید بارها انها را هدف برنامه بازاریابی خود قرار دهید و از انها مشتریانی وفادار بسازید. برای طراحی یک برنامه crm قوی به سامانه پیامکی نیاز پیدا می کنید.

طراحی سایت عکاسی ضروری است؟

اگر نمی خواهید بعد از مدتها متوجه شوید بازار را از دست دادید و بسیاری از عکسبرداران جدید به سرعت معروف شده اند و سهمی از بازار بدست اورده اند ولی شما هنوز عقب هستید. پس باید طراحی سایت عکاسی را در دستور کار قرار دهید.

چگونه با هزینه کم می توان صاحب سایت عکاسی شد؟

بهتر است فقط به دنبال کم هزینه بودن نباشید. بلکه به این فکر کنید که چه امکاناتی در سایت نیاز دارید تا بتواند توانمندی های شما را به خوبی نشان دهند. در هر صورت شما می توانید از بخش طراحی سایت آماده در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

طراحی سایت ماهانه نیاز به هزینه دارد؟

خود طراحی سایت عکاسی یا هر نوع سایتی یکبار هزینه دارد. اما هزینه های هاست یا سرور باید بصورت ماهانه پرداخت شود که البته می توانید به صورت سالانه پرداخت کنید تا تخفیف بیشتری بدست بیاورید. خرید دامنه هم سالانه است.