طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی

شرکت های ساختمانی معمولا در پیش فروش یا فروش ساختمان های ساخته شده خود دچار مشکل هستند. جذب سرمایه گذاران برای تامین سرمایه ساخت خانه همیشه دشوار بوده است. اغلب این مشکلات بخاطر معروف نبودن برند شرکت ساختمانی است. به همین دلیل یکی از راه های افزایش مشتری و برندسازی ساختمانی استفاده از طراحی سایت ساختمانی است.

اهمیت طراحی سایت ساختمانی

ساخت آپارتمان یا هر نوع ساختمانی توسط این شرکت ها باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه می شود. اما شرکت های ساختمانی نمی توانند در یک جلسه حضوری همه این موارد را به خوبی به مشتریان و سرمایه گذاران نشان دهند. بنابراین طراحی سایت ساختمانی می تواند باعث می شود توانمندی بهتری برای ارائه ویژگی ها داشته باشند.

گستردگی برندسازی

اغلب شرکت های ساختمانی محدود به یک منطقه مشخص هستند. به همین دلیل اغلب سرمایه گذاران و مشتریان آنها از همان نقطه است. این شرایط باعث ایجاد محدودیت هایی در برندسازی می شود. اگر تبلیغ فروش آپارتمان این شرکت ها در سایر شهرها دیده شود زمان فروش سریعتر می شود و این کار به کمک طراحی سایت ساختمانی ممکن است.

جذب سرمایه گذار

سرمایه گذاران در پروژه های ساختمانی رکن مهمی هستند. آنها می توانند نه تنها در تامین منابع مالی کمک کنند.بلکه می توانند قدرت فروش و بازاریابی شرکت را افزایش دهند. به خاطر ارتباطاتی که انها معمولا در شهرهای مختلف دارند می توانند در این زمینه به شما کمک خوبی کنند. بهتر است سرمایه گذاران از سایر نقاط کشور جذب شود که این کار تنها با طراحی سایت ساختمانی و ایجاد کمپین تبلیغاتی هدفمند امکان پذیر است.

چرا طراحی سایت ساختمانی

رقبای شما در حال جذب مشتریان در منطقه شما هستند. این موضوع باعث می شود انها از شما سبقت بگیرند و سهم بازار شما را کم کنند. در چنین شرایطی راه حل این است که بزرگتر دیده شوید تا بتوانید معامله های کلان و بیشتری جذب کنید. البته عقد قرارداد در دقتر شما انجام می شود اما جذب انها از طریق فضای مجازی و اینترنت راحت تر است.

کافی است شما عکس و ویدئو پزوژه های ساختمان سازی خود را در وب سایت خود بارگذاری کنید و انها را تبلیغ کنید.اگر این کار انجام نشود رفته رفته مشتریان خود را از دست می دهید و در نهایت ساختمان های شما مشتری نخواهد داشت.چرا که زودتر از شما رقبایتان مشتری ها را جذب کرده اند.

ضرورت طراحی سایت ساخت و ساز

روزانه شاهد ثبت شرکت های جدید ساختمانی هستیم که وارد بازار رقابتی ساختمانی می شوند. اغلب این شرکت ها از روش های سنتی برای بازاریابی خود استفاده می کنند و از دیجیتال مارکتینگ غافل می شوند. در صورتی که شرکت های فعال در حوزه دیجیتال توانسته اند سهم بیشتری در  بازار برای خود کسب کنند. به همین دلیل اگر نمی خواهید از رقبای خود عقب باشید از همین حالا باید دست به کار شوید.

مزایای طراحی سایت ساختمانی

طراحی وب سایت ساختمانی مزایای متعددی دارد اما به مهمترین این مزایا اشاره می کنیم:

حذف محدودیت برندسازی و معرفی ساختمان ها در کل کشور

جذب سرمایه گذار و مشتری از سراسر کشور

معرفی انگیزشی پروژه ها با ویئو های جذاب

افزایش مخاطب و علاقمندان با تولید محتوا

دریافت پروژه های جدید از سایر شرکت ها

رزومه سازی و امکان دریافت پروژه های دولتی

ساخت کانال جدید برای جذب معماران و متخصصان

سئو سایت ساختمانی

موضوعاتی متنوعی وجود دارد که شما می توانید در سایت ساختمانی خود درباره انها تولید محتوا کنید. اما سئو انها نیز بسیار مهم است. معماران،خریدران خانه و ویلا و افراد علاقمند به سرمایه گذاری به دنبال فرصت ها هستند. بنابراین در اینترنت جستجو می کنند. در صورتی که سایت شما در صفحه اول گوگل باشد می توانید انها را جذب پروژه های خود کنید.

استفاده از کلمات کلیدی کاربردی مثل خرید خانه جدید،طراحی معماری لاکچری،سرمایه گذاری در پروژه ساختمانی و صد ها مورد دیگر می تواند باعث افزایش ده ها برابری مشتریان شما شود. با سرمایه گذاری در سئو سایت و اتخاب کلمات کلیدی قوی می توانید شاهد رشد سریعتر کسب و کارتان باشید.

درباره شرکت ساختمانی شما

معمولا مشتریان در ابتدای ملاقات دوست ندارند از زبان شما تعریف و تملق شرکتتان را بشنوند و دوست دارند قبل از ملاقات حضوری درباره شرکت ساختمانی شما بیشتر بدانند. بنابراین اگر شما طراحی سایت ساختمانی خود را کرده باشید و با نام برندتان در رتبه اول گوگل باشید روایت شما قابل قبول تر می شود و انها اطلاعات را ابتدا از خود شما دریافت می کنند.

اما اگر نتوانند اطلاعات مفیدی درباره شما پیدا کنند مطمئن باشید شما را از لیست خود حذف می کنند. هیچ کس دوست ندارد با شرکتی کار کند که اطلاعاتی درباره ان ندارد. طراحی سایت ساختمانی به شما کمک می کند درباره خود همه چیز را به مشتریان و مخاطبان بگویید و انها را درباره توانمندی و تاریخچه خود مطلع کنید.

بخش های مهم در طراحی سایت ساختمانی

صفحات مربوط به پروژه اولین بخش مهم در طراحی سایت ساخت و ساز شماست.

صفحات مربوط به جذب سرمایه و درباره ما و ارتباط با شما بخش های مهم دیگر طراحی سایت شماست.

سیستم ارتباط با مشتری مثل سیستم چت و crm بسیار مهم است.

بخش وبلاگ و نظرات مشتریان بسیار مهم است که باعث افزایش ترافیک و مخاطب می شود.

صفحه اول نمایی کلی از تصویر شرکت شماست که در ابتدا دیدگاه مشتری را درباره شما شکل می دهد.

اگر بخش فروش فایل ساختمانی دارید سیستم پرداخت گزینه دیگری است که باید در طراحی سایت در نظر بگیرید.

فعالان حوزه صنعت ساختمان

بسیاری از شرکت ها در حوزه تجهیزات ساختمانی و صنعت ساختمان فعال هستند. پیمانکاران،تامین کنندگان تجهیزات ساختمانی و شرکت های فنی مهندسی برای معرفی و بهتر دیده شدن از طراحی سایت استفاده می کنند. بازار ساخت و ساز در بسیاری مواقع داغ است . و ساختمان سازی بخش مهم و حیاتی در اقتصاد هر کشوری است.

با حضور در اینترنت به کمک طراحی سایت ساختمانی در حوزه کاری خود پیشرو باشید و بسیاری از شرکت های بالا را برای همکاری با خود ترغیب و جذب کنید.با گسترش نفوذ اینترنت در تجارت عدم حضور شما باعث از دست رفتن فرصت های بیشماری می شود.

ویژگی وب سایت ساختمانی

وب سایت ساختمانی بهتر است بسیار سریع بارگذاری شود و در طراحی سایت ساخت و ساز خود بهتر از طرح های ساختمانی استفاده بیشتری کنید تا راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنید.طرح های ساده یا لاکچری هر کدام مشتریان خاصی را جذب میکنند. شما می توانید با مشاهده برنامه بازاریابی خود متوجه شوید چه نوع طراحی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

معمولا سایت ساختمانی یک نوع طراحی سایت شرکتی است و تنها به معرفی پروژه ها می پردازد. اما می توانید با توسعه سایت و ارائه ایده های جذاب بازدهی بیشتری از سایت ساختمانی خود بگیرید . برای بازاریابی می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناس بازاریابی ماهان کمک بگیرید.

هزینه طراحی سایت ساختمانی چقدر است؟

هزینه طراحی سایت بستگی به تقاضا و خواسته های شما دارد . معمولا هزینه طراحی سایت از 5 تا 9 میلیون شروع می شود و برای طراحی سایت ساختمانی با کدنویسی این رقم چند برابر می شود. اگر به دنبال طراحی سایت با هزینه کمتر هستید می توانید از سایت های آماده ماهان استفاده کنید.

آیا جذب سرمایه گذار با طراحی سایت ساختمانی امکان پذیر است؟

بله شما می توانید با طراحی وب سایت ساختمانی خود و تولید محتوا در زمینه جذب سرمایه گذار مشتریان بیشتری جذب کنید و محدودیت های خود را دور بزنید.