طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران

تالار ها و رستوران ها روزانه به تعداد زیادی مشتری نیاز دارند و معمولا در ابتدای افتتاحیه اقدام به ارائه تخفیف ویژه و تبلیغات وسیع می کنند اما بعد از چند روز روند ورود مشتریان سرد و کم می شود. به همین دلیل انها به دنبال کانال بازاریابی جدید و منسجمی هستند که بتوانند روند جذب مشتری مداومی داشته باشند. به همین دلیل سراغ طراحی سایت رستوران خود می روند.البته طراحی سایت تالارها نیز انجام می شود.

بسیاری از افراد بخصوص در طبقه متوسط برای کسب تجربه یک شب عالی به سراغ منو دیجیتال رستوران ها و تالارها میروند.این افراد در اینترنت جستجو می کنند و به دنبال مکانی عالی هستند که کیفیت غذا و خدمات آن بین سایر مشتریان بهترین امتیاز را کسب کرده باشد.

چرا طراحی سایت رستوران باید انجام شود؟

سلایق مشتریان روزانه در حال تغییر است. بسیاری از افراد دوست دارند تجربه های جدید کسب کنند. به همین  دلیل در دنیای مجازی به دنبال ترندها روز می گردند. انها به دنبال رستوران افراد معروفی همچون بازیگران و ورزشکاران هستند. همچنین دوست دارند بدانند چه غذایی جدید است افراد و فود اینفولنسر ها درباره ان چه می گویند. بنابراین سبک مراجعه مشتریان به رستوران ها تغییر کرده است.

مشتریان تالارها نیز دیگر مثل سابق نیستند که فقط از سر رفع تکلیف مراسم خود را در یک تالار برگزار کنند. زوج های جوان برای مراسم عروسی خود بهترین ها را می خواهند. بهترین سرویس ها و غذاها و برنامه های سرگرم کننده و محیطی لاکچری و منحصربفرد که خاطره خوبی از ان برای سالیان سال بماند.

انها فیلم ها و مراسم عروس و داماد ها که در اینترنت وجود دارد را مشاهده می کنند و نظرات انها را مطالعه می کنند. بنابراین اگر می خواهید این زوج های جوان مشتریان تالار شما شوند باید در طراحی سایت تالار و تولید محتوا وقت بگذارید . دوران جدید با تقاضاهای شگفت انگیز فرا رسیده است.

اهمیت طراحی سایت رستوران

سبک زندگی جوامع در حال تغییر است. مشاهده فیلم ها و ویدئو های ملاقات ها و مراسم مختلف باعث شده است سلیقه افراد به سرعت تغییر کند. رستوران های پیشرو با ارائه خدمات جدید و تبلیغ ان در اینترنت و تقویت سایت خود شروع به جذب مشتریان بیشتر کرده اند.

افزایش ارجاع مشتری

از قدیم معمولا رستوران و تالارها توسط مشتریان از طریق توصیه دوستان یا حضور در مراسم دوستان و آشنایان جذب می شد. اما امروزه مردم مراسم افراد غریبه را مشاهده می کنند و یا برای پیدا کردن یک گزینه معتبر در اینترنت جستجو می کنند. به همین دلیل به خاطر دسترسی گسترده افراد به گزینه های بیشتر سطح تقاضا بیشتر شده است.

افزایش تنوع سلایق

به خاطر افزایش دسترسی مردم به اخبار و سرگرمی ها سلایق مردم بسیار متنوع شده است. ممکن است شما نیز غذاهای مخصوصی در منو خود داشته باشید اما بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند. طراحی سایت رستوران به شما کمک میکند که افراد علاقمند به غذاهای طبخ شده تان را پیدا کنید و با انها ارتباط برقرار کنید.

مزایای طراحی سایت رستوران

طبیعتا طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت تالار به شما کمک می کند مشتریان بیشتری پیدا کنید و با روش های کم هزینه تر رستوران خود را تبلیغ کنید. بدون اینکه نیاز باشد هزینه های اجاره بیلبورد که بسیار سنگین است را بپردازید.اما در اینجا به چند مزیت طراحی سایت رستورانی اشاره می کنیم.

معرفی خدمات و غذاهای مختلف در سیستم بیزینس گوگل

معرفی محصولات به همراه عکس و ویدئو با توضیحات کاربردی

جذب مشتریان بیشتر از نقاط مختلف شهر و کشور

کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی رستوران و تالار

مدیریت بهتر مشتریان و ثبت سفارشات آنها

افزایش سفارشات و سهولت در مدیریت سفارشات خرید

پیگیری راحت مشتریان قدیمی و ارائه تخفیف با دسترسی سریع و آسان

امکانات طراحی وب سایت رستوران

حتما از خودتان بارها پرسیده اید که یک وب سایت رستورانی باید چه امکاناتی داشته باشد. برای همین برخی از سایتهای تالار و رستورانی را بررسی کردید اما همچنان به دنبال مهمترین امکانات برای طراحی وب سایت رستوران خود هستید. در ادامه به چند امکان مهم اشاره می کنیم:

امکان مدیریت وب سایت از طریق کنترل پنل مدیریتی آسان جهت کنترل و مدیریت بخش های

مختلف وب سایت از قبیل صفحات، منوها و بلوک های وب سایت

دارای گالری تصاویر جهت نمایش عکس های تالار بصورت آلبوم بندی شده و با قابلیت زیر شاخه ای

قابلیت گالری ویدیو جهت نمایش تیزر ها و ویدیوهای تالار

قابلیت رزرو تالار توسط کاربران و پرداخت اینترنتی ( در صورت نیاز )

امکان درج نقشه گوگل مپ و نمایش آدرس تالار روی نقشه

استفاده از سیستم مدیریت محتوای کدبسته جهت ایمنی بالای وب سایت

قابلیت های ویژه سئو شامل تنظیم متاتگ ها و alt تصاویر و قابلیت ایجاد تگ روی

صفحات جهت افزایش رتبه وب سایت در گوگل

امکان ساخت سایت بصورت چند زبانه

و ده ها قابلیت ویژه دیگر

طراحی سایت تالار

تالارهای عروسی و پذیرایی روزانه و مخصوصا در اعیاد و مناسبت های خوب مشتریان زیادی دارند و ترافیک کاری آنها بسیار شلوغ است. اما در سایر روزها معمولی تعداد مشتریان آنها به شدت کم می شود. برخی از تالارها در طراحی تالار تغییرات جدیدی ایجاد می کنند و هزینه های زیادی برای ارائه خدمات مختلف مثل اتش بازی و موارد دیگر می کنند. اما بسیاری از مردم از انها بی اطلاع هستند.

در صورتی که اگر زوج های جوان از وجود چنین خدمات و امکاناتی آگاه می شدند اتخابشان سریعتر و بهتر می بود. یا اگر مسئول تالار تصمیم داشت تخفیفی ارائه کند بهتر می توانست ان را به اطلاع مخاطبان خود برساند. اینجاست که طراحی سایت تالار و پذیرایی اهمیت زیادی پیدا می کرد.

ویژگی سایت تالار

طراحی سایت تالارها باید بر روی ویژگی ها و مزایای آن متمرکز باشد.به طور مثال در طراحی سایت تالارها باید بر روی گل آرایی محیط ،مدلهای مبلمان تالار و صندلی های تالار،سیستم صوتی و ده ها مورد دیگر متمرکز شود.استفاده از هر کدام از این موارد می تواند بر روی جذب مخاطب تاثیر گذار باشد.

طراحی اپلیکیشن رستوران

امروزه همه افراد به گوشی هوشمند دسترسی دارند. طیف زیادی از مردم اقدام به نصب اپلیکیشن های رستوران ها و غذاپزی ها می کنند.با طراحی اپلیکیشن رستوران می توانید هر لحظه که بخواهید به افرادی که برنامه شما را نصب کردند نوتیفیکیشن ارسال کنید و انها را از یک رویداد با خبر کنید. در کنار طراحی سایت رستوران خود حتما به فکر طراحی اپلیکیشن رستورانی نیز باشید.

طراحی سایت سفارش آنلاین غذا

بسیاری از افراد به خصوص در روزهای تعطیل یا شب ها تمایل دارند سفارش غذا از بیرون بدهند. بنابراین سفارش آنلاین غذا می تواند موضوعی باشد که به شدت باید به ان توجه کنید. با طراحی سایت رستوران یا تالار خود می توانید روزانه بخشی از این گونه مشتریان را جذب کنید و بازده فروش روزانه  و ماهانه خود را چند سطح بالا ببرید.

بسیاری از تبلیغات محیطی بی نتیجه است و هزینه های ان نسبت به بازده ان بسیار زیاد است. اما در صورتی که سایت ثبت سفارش آنلاین غذا داشته باشید می توانید افرادی که تبلیغ شما را می بینند را در سایت رستوران خود جذب کنید و بازدهی تبلیغات محیطی خود را افزایش دهید.

سئو سایت رستوران

رقابت برای فروش بیشتر در دنیای اینترنت بین رستوران و تالارها بیشتر از قبل شده است. بسیاری از صاحبان رستوران ها می دانند مشتریان زیادی را می توانند از طریق بازاریابی دیجیتال جذب کنند. به همین دلیل بر روی هر روشی که بتواند به انها د راین زمینه کمک کنند کار می کنند. سئو سایت رستوران یکی از این روش ها است.

بسیاری از مشتریان در اینترنت نام یک غذای خاص مثل خرید سوشی و ده ها غذای ایتالیایی ،فرانسوی و سایر موارد را جستجو می کنند. انتخاب کلمات کلیدی و نوشتن محتوای جذاب برای انها بسیار مهم است و صاحبان رستوران هایی که اقدام به طراحی سایت رستوران کردند از این کلمات در سایت خود استفاده می کنند.

سئو سایت باعث می شود روزانه ده ها میلیون در هزینه بازاریابی و تبیلغات صرفه جویی شود. جذب مشتریان از طریق تبلیغات می تواند هزینه های سنگینی داشته باشد. اگر رستوران یا تالار شما بزرگ باشد باید هزینه های بیشتری بپردازید. به همین دلیل کار بر روی سئو سایت رستوران یا تالار را باید جدی بگیرید.

نحوه طراحی و توسعه سایت

فرایند طراحی سایت رستوران و توسعه ان نیاز به نگرشی خلاقانه دارد. مخاطبان این بخش بسیار متفاوت هستند و به جزئیات توجه می کنند. بنابراین فرایند طراحی سایت رستوران می تواند بسیار پیچیده شود. این بستگی به سطح تقاضای شما دارد. فرایند طراحی سایت رستوران به این شکل است که شما ابتدا تقاضاهای خود و امکاناتی که در سایت خود می خواهید را مشخص می کنید.

در ادامه ما با بررسی شرایط در صورتی که نیاز به مشاوره باشد با شما تماس می گیریم و پیشنهادات خود را به شما ارائه می دهیم تا بهترین طراحی ممکن متناسب با بودجه شما انجام شود. در نهایت فرایند طراحی سایت رستوران انجام می شود و سایت رستوران یا تالار شما تقدیم می شود.

طراحی سایت رستوران چقدر زمان می برد؟

زمان طراحی به تعداد درخواست های شما بستگی دارد. معمولا طراحی وب سایت بین 7 روز تا 2 ماه طول می کشد . اما شما می توانید با استفاده از سایت های آماده در کمتر از یک روز صاحب سایت خود شوید.

هزینه طراحی سایت رستوران چقدر است؟

این موضوع بستگی به جزئیات طراحی سایت رستوران مورد نظر شما دارد. اگر نیاز به برنامه ثبت سفارش یا رزرو میز داشته باشید هزینه ان با یک سایت معرفی رستوران متفاوت است. معمولا طراحی سایت تالار یا رستوران با وردپرس ارزان تر از روش کدنویسی است. برای اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه طراحی سایت مراجعه کنید.