طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

اگر می خواهید کسب و کارتان را توسعه دهید و با سایر شرکت های رقیب رقابت خوبی داشته باشید می بایست نمونه کار ها و محصولات خود را در بستر اینترنت قرار دهید به همین دلیل نیاز دارید به دنبال طراحی سایت شرکتی بروید.

در حالی که این محتوا را مطالعه می کنید شرکت های مختلفی برای حضور در بستر اینترنت و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه در حال طراحی سایت شرکتی هستند. طراحی سایت برای محصولات شرکت نقطه عطفی در تجارت شما محسوب می شود که در نهایت میزان بازدهی فروش شما را افزایش می دهد. اگر شما از اصول طراحی سایت شرکتی پیروی کنید می توانید نظر مثبت خریداران را جلب کنید و سریعتر به موفقیت برسید.

طراحی سایت شرکت ماهان

 ما در پروژه های طراحی سایت شرکت ماهان ، علاوه بر زیبایی بصری و گرافیکی وب سایت بر روی تجربه کاربری نیز تمرکز می کنیم. ما در طراحی سایت شرکتی با لحاظ کردن اصول افزایش رتبه وب سایت و سئو از قالب های رسپانسیو و موثر در سئو استفاده می کنیم که پیاده سازی سایت را آسان تر می کند و همچنین رشد سایت در بین سایر رقبا سریعتر انجام شود.

بسیاری از شرکت ها برای معرفی محصولات ، خدمات و اهداف سازمانی خود اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند. این شرکت های برای توسعه کسب و کار خود می دانند حضور در دنیای دیجیتال بسیار مهم است.با توجه به محدودیت های کرونایی و مشکلات لجستیکی طراحی سایت شرکتی بسیار مورد توجه بازار قرار گرفته است. سالانه بیش از 17 درصد فروش شرکت ها در جهان در دنیای دیجیتال افزایش پیدا می کند و فروش این شرکت ها به شکل قابل توجهی متحول شده است. مدیران شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال بر روی سه ابزار بسیار قوی متمرکز می شوند:

طراحی سایت شرکتی

 سئو

 مدیریت شبکه های اجتماعی با کمک تولید محتوا .

ابزار بازاریابی قدرتمند

وب سایت یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که می تواند با به اشتراک گذاری رویداد ها ، محصولات جدید ، پروموشن های تخفیف در قالب بسته های گرافیکی و بدون محدودیت مشتریان بیشتری را برای شرکت به ارمغان بیاورد. امروزه اغلب شرکت ها به دنبال طراحی سایت شرکتی برای انتقال پیام خود به جامعه هدف شان هستند. بازاریابی اینترنتی از مهمترین مسائلی است که با سایت شرکتی می توان به ان دست پیدا کرد. اگر طراحی وب سایت شرکتی طبق استانداردهای سئو ، ux و ui تولید شود شرکت ها می توانند در بازه زمانی کوتاه شاهد تحولات شگفت انگیز در فروش خود باشند.

امروزه دیگر ساخت یک سایت شرکتی برای کسب و کار ها بر خلاف گذشته سخت نیست . شرکت های بسیاری در این زمینه فعال هستند. سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس به عنوان اصلی ترین سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. امکانات گسترده وردپرس و قالب های زیبا سرعت خلق یک وب سایت را سریعتر از گذشته کرده است.

شما نیز می توانید برای اجرای بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت خود اقدام به طراحی سایت شرکتی نمایید. اما مهمترین نکته برای داشتن یک وب سایت شرکتی قدرتمند و موثر استفاده از طراحی های انگیزشی و طراحی رابط کاربری قوی است . اگر سایت شما نتواند جذابیتی برای مشتریان و مراجعه کنندگان به سایت داشته باشد بنابراین نمی توانید انتظار موفقیت و معجزه داشته باشید .

اغلب شرکت های طراحی سایت به موضوعاتی نظیر همسو بودن سایت با اهداف بازاریابی را مد نظر قرار نمی دهند. و بسیاری از صاحبان شرکت ها بعد از مدتی از عدم نتیجه ناراضی هستند. و از پیشرفت در حوزه بازاریابی دیجیتال نا امید می شوند و سود این بازار بزرگ را از دست می دهند. سایت شرکتی برای اهداف گوناگونی طراحی و راه اندازی می شود اما هدف اغلب انها توسعه بازار و پیدا کردن مشتری و ارائه خدمت به مشتریان فعلی است.

بهینه سازی وب سایت شرکت

برخی از افرادی که برای کسب و کار خود اقدام به طراحی وب سایت شرکتی کرده اند با مشکل عدم استقبال و دریافت نتیجه روبرو هستند. طبیعتا انتظار داشته اند با طراحی یک وب سایت شرکتی بتوانند ارتباط بیشتری با مخاطبان در اینترنت پیدا کنند و مشتریان بالقوه بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

متاسفانه بسیاری از شرکت ها به موضوعات سئو سایت توجهی نمی کنند. سئو یک عامل کلیدی مهمی است که می تواند در بلند مدت هزینه های بازاریابی را به شدت کاهش دهد. به طور مثال اگر شرکتی روزانه 10 ورودی داشته باشد می تواند با تغییر سئو سایت و تولید محتوا با سئو مناسب نرخ ورود خود را در یک برهه سه تا 6 ماه بیش از 1000 درصد افزایش دهد.

 این رقم به معنی این است که روزانه بجای ورود 10 مخاطب شما 1000 مخاطب در روز داشته باشید اگر خود شما می خواستید در ابتدا روزانه هزار نفر را به سایت خود جذب کنید باید روزی 1 میلیون تومان هزینه تبلیغات هدفمند می کردید و عملا شما با تغییر در سئو و تولید محتوا توانستید ماهانه بیش از 30 میلیون تومان سرمایه را حفظ کنید و  جلوی از دست رفتن سرمایه شرکت را بگیرید.

سئو و بهینه سازی سایت

هر کسب و کاری که بیشتر دیده شود مشتریان بیشتری خواهد داشت. این یک اصل ساده اما حیاتی است. تا دیده نشوید فروشی نخواهید داشت. راه های مختلفی برای دیده شدن سایت شرکتی یا هر نوع وب سایت دیگری وجود دارد. اما یکی از راه های که باعث می شود بصورت بلند مدت هزینه های شما کاهش پیدا کند و کمتر نیاز به اجرای کمپین های تبلیغاتی داشته باشد توجه به سئو است.

امروزه مهمترین ابزار برای دیده شدن وب سایت ها موتورهای جستجو است. اگر شما به دنبال بازاریابی انلاین، برندینگ و افزایش بازدید سایت هستید تا بتوانید افزایش فروش داشته باشید بهترین و کم هزینه ترین روش با بازدهی بالا کمک گرفتن از سئو ماهان است. ما در تمامی طراحی سایت های شرکتی از قالب هایی استفاده می کنیم که بر اساس اصول سئو باشند و به راحتی کمک کنند که سئو سایت بهتر انجام شود.

زمانی که می خواهیم با استفاده از پکیج های سئو رتبه های اول گوگل را بگیریم با اطمینان خاطر می توانیم به طراحی سایت شرکتی خود تکیه کنیم و نگران مشکلات پایه ای سئو در طراحی سایت نباشیم.

موتور جستجو گوگل

 اکثر مردم از موتور جستجو برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کند و از انجا که بسیاری از انها کم حوصله هستند تنها به نتایج صفحه اول توجه می کنند مگر اینکه در ان صفحه اول نتوانند به پاسخ سوالات خود برسند البته شاید جستجوی خود را تغییر دهد . بنابراین حضور هر کسب و کاری در صفحه اول گوگل و گرفتن رتبه اول گوگل در حوزه فعالیت خود یک موفقیت بزرگ است. این موضوع سبب می شود داشتن سئو مناسب بعلاوه تولید محتوا قدرتمند آغازی برای رشد و شکوفایی کسب و کار شما باشد.

طراحی سایت شرکتی ارزان

در این بازار بزرگ و بسیار رقابتی شرکت هایی موفق هستند که تصمیمات عاقلانه و هوشمند می گیرند. حتما ضرب المثل قدیمی هر چی بکاری درو می کنی را شنیده اید دقیقا پاسخ افرادی است که به دنبال طراحی سایت شرکتی ارزان قیمت هستند . بنابراین اگر یک مدیر برای توسعه کسب و کار خود و موفقیت در تجارت سرمایه گذاری مناسب نکند طبیعتا سایر رقبا اماده هستند به سان یک چشم بر هم زدن جایگاه او را در بازار بگیرند .

بنابراین دیدگاه درست مدیران و صاحبان کسب و کار ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. مدیران شرکت ها باید بدانند طراحی وب سایت شرکتی ارزان قیمت که اصول سئو مناسب ندارد و از لحاظ ظاهر و گرافیک جایگاه قابل قبولی ندارد نمی تواند به کسب و کار آنها کمک کند. پیشرفت خوب نیازمند کار اصولی است.

شاید برای شما هم پیش امده باشد که برای خرید لباس وارد یک پاساژ شده باشید و با مغازه ها و فروشگاه هایی مختلفی برخورد کرده باشید. اغلب انسان ها تمایل دارند به فروشگاه هایی مراجعه کنند که شیک تر و لوکس تر باشد چرا که به انها احساس خرید بهتری می دهد. و در ضمن ارزش هایی نظیر لاکچری بودن و اعتماد را ایجاد می کند.

بنابراین شاهد این هستید که میزان فروش این فروشگاه ها بسیار بهتر از سایر  فروشگاه ها با ظاهر سطحی و بدون دکور روشن و شیک است.طراحی سایت شرکتی نیز همینطور است اگر ظاهر سایت شرکتی مناسب و زیبا باشد نظر مشتری در ابتدای اشنایی نسبت به شما مثبت است و مسیر اعتماد سازی سریعتر شکل می گیرد.

اگر خود شما وارد یک وب سایت شرکتی شوید و مشاهده کنید ان شرکت برای سایت خود سرمایه گذاری نکرده است و ازلحاظ گرافیک هیچ جذابیتی ندارد شما تنها یک نتیجه می گیرد . اگر این شرکت اهمیتی به کسب و کار خود نمی دهد چگونه به مشتریان اهیمت می دهد. مشتریان زمانی که با یک سایت شرکتی ریسپانسیو و حرفه ای مواجه می شوند طبیعتا تمایل دارند  با آن شرکت قدرتمند کار کنند .

به همین سادگی شرکت شما مشتریان  را به راحتی یک چشم بر هم زدن از دست داده است. موفقیت تصادفی نیست و از ان انسان های دور اندیش است.

اهداف طراحی سایت شرکتی

معرفی محصول و خدمات

ارائه تصویری جذاب و موثر از کسب و کار

ارائه بستری برای اشتراک گذاری اطلاعات

فروش محصول

کسب درامد و افزایش فروش

برندی سازی برای شرکت

حذف محدودیت های زمانی و مکانی برای توسعه شرکت

کاهش مخارج شرکت با استفاده از توسعه فروش

ایجاد کانال های جدید ارتباطی با مشتریان

حذف واسطه ها و بالا بردن حاشیه سود

امکانات یک سایت شرکتی

بسیاری از صاحبان کسب و کارها چشم انداز روشنی ندارند که سایت شرکتی انها می بایست چه ویژگی های داشته باشد تا به عنوان یک ابزار مناسب برای خلق ارزش و توسعه کانال فروش شناخته شود.

امکاناتی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد شامل موارد زیر است

رسپانسیو یا واکنشگرا باشد تا در تمامی دستگاه ها به خوبی دیده شود

سایت جلوه بصری و جذابی داشته باشد و طراحی ها باید سبب انگیزش شود

رنگ سازمانی با هویت برند مفهومی یکتا ارائه کند

تجربه کاربری یا ux سایت باعث سهولت دسترسی مشتریان به اهداف شرکت را مهیا کند

صفحه درباره ما باید بتواند به بهترین شکل هویت کسب و کار را معرفی کند

بخش پشتیبانی باید بتواند ارتباط با مشتری را اسان کند و به سوالات مشتریان به راحتی پاسخ دهد

صفحه محصولات باید به شکلی درست شود تا بتوان از اصول بازاریابی و ایجاد تکنیک ها فروش به خوبی استفاده کرد.

مزایای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی باعث می شود شرکت های بتوانند ارزش های کسب و کار شان را به درستی به مشتری برسانند. همچنین یک سایت شرکتی می تواند به بهبود بازاریابی و افزایش فروش منجر شود. طراحی سایت با بکارگیری اخرین متد های طراحی باعث ایجاد ارتباط دوستانه با مشتری می شود و همین موضوع سبب می شود مشتریان وفادار به صورت مداوم با سایت شما ارتباط برقرار کنند. در مقاله زیر ما به مزایای  طراحی سایت شرکتی می پردازیم.

هاست پر سرعت با آپتایم بسیار بالا

یک سایت شرکتی باید همیشه در دسترس مشتریانش باشد. این یک اصل اساسی برای موفقیت در فروش است. در کنار طراحی سایت سازمانی، می بایست از یک هاست پرسرعت با آپ تایم بالا استفاده کنید. هاست با کیفیت به شما کمک می کند سرعت بارگذاری و بالا امدن سایت بیشتر باشد و مشتری در زمان بسیار کوتاهی بتواند به اطلاعات سایت دسترسی پیدا کند.

طبق تحقیقات اگر سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا باز شود شما مشتریان زیادی را از دست می دهید. بنابراین ابتدا به دنبال هاست پرسرعت باشید نه هاست ارزان قیمت. برای سایت های شرکتی جدید می توانید از پلن های ارزان تر استفاده کنید.

اما برای کمپین های تبلیغاتی و سایت های قدیمی که ترافیک ورودی خوبی دارند حتما از هاست پر سرعت یا سرور مجازی استفاده کنید. در صورتی که طراحی سایت شرکتی شما توسط ماهان انجام بگیرد به شما مشاوره داده می شود تا با توجه به شرایط بهترین گزینه را انتخاب کنید که هزینه اضافه ای پرداخت نکنید.

بالاترین امنیت

امنیت در هر موضوعی باعث اطمینان و آرامش خاطر می شود. امنیت در کسب و کار اهمیت بیشتری پیدا می کند به همین دلیل نیاز به داشتن سایتی امن و مطمئن که در برابر خطرات ایستادگی کند بسیار مهم است. ما در طراحی سایت شرکتی خود از افزونه ها و ابزارها و کدها استفاده می کنیم تا در برابر حملات بروتفورس و دی داس و سایر حملات مصون باشد.همچنین خرید ssl و استفاده از cdn ها معتبر می تواند به افزایش امنیت سایت شرکت کمک کند.

سایت ساز شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای هر کسب و کاری یک اقدام ضروری و مهم است. در حال حاضر اغلب شرکت های پیشرو برای معرفی کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند تا مشتریان خود از سراسر جهان را پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به انها معرفی کنند.

برخی از شرکت ها از سایت ساز های شرکتی استفاده میکنند که در مقاله مزایا و معایب سایت ساز ها به این نوع طراحی سایت شرکتی اشاره کردیم.

اما برخی از شرکت ها از ابزارهای بهتر ،سریعتر و منعطف تری برای طراحی سایت خود نظیر وردپرس استفاده می کنند سایت ساز ها اگرچه ممکن است باعث سریعتر شدن طراحی سایت شوند اما کسب و کار شما را به شدت وابسته به این سایت سازها می کنند و عملا مالک سایت ،شما نیستید و شرکت ارائه دهنده سایت ساز مالک اصلی است و اگر هر زمان مایل باشد می تواند از ارائه خدمات به شما جلوگیری کند. به همین دلیل طراحی سایت با وردپرس یا سایر ابزارهای دیگر به صرفه تر و ایمن تر است.

بهترین و ساده ترین سایت شرکتی

همانطور که ساده بودن طراحی سایت می تواند شما را ضعیف جلوه دهد شلوغ و شلخته بودن نیز می تواند جلوه خوبی نداشته باشد.طراحی سایت شرکتی باید به شکلی باشد که مخاطب همزمان جذب محتوا و جلوه های بصری شود. اگر مخاطب در نگاه اول نتواند با سایت شما ارتباط برقرار کند علاقه خود را از دست می دهد.

همیشه سادگی باعث سهولت دسترسی می شود و به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از افزاد است اما نباید سادگی را با عدم طراحی با کیفیت سایت کرد. به این معنی که در کنار سادگی باید عکس ها و رنگ ها و ترکیب انها به گونه ای باشد که در کنار سادگی جذابیت های بصری سایت حفظ شود.

امکانات مورد نیاز برای سایت شرکتی

برای داشتن یک سایت شرکتی عالی باید طراحی سایت به شکلی انجام شود که امکانات و جلوه های بصری به شکلی منظم و هماهنگ در کنار هم به مخاطب احساس ارامش و آسودگی منتقل کند.زیرساخت خوب در طراحی سایت شرکتی باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت و نمایش درست سایت در دستگاه های مختلف می شود.

رعایت استانداردها در طراحی سایت شرکتی باعث می شود تجربه کاربری به وجود امده مشتریان وفادار بیشتری جذب کند و فاصله شما را با رقبایتان بیشتر کند.

یکی از اصلی ترین اصول در طراحی سایت شرکتی بکارگیری قالبی است که با  قوانین سئو بهینه شده باشد. زمانی که محتوا در داخل سایت یا بلاگ قرار می گیرد اگر از قالب خوبی در طراحی سایت استفاده کرده باشید شانس دریافت جایگاه بالاتر در موتورهای جستجو بیشتر می شود. به همین دلیل در مقایسه با رقبایتان کاربران بیشتری جذب می کنید و به راحتی راندمان فروش شما بیشتر می شود.

قالب وردپرس شرکتی

برخی از قالب های وردپرس برای معرفی شرکت ها ساخته می شوند. به همین دلیل بعضی از شرکت ها از این قالب ها به صورت خام در طراحی سایت شرکتی خود استفاده میکنند. که این کار را کمی راحتتر می کند. اما برای دریافت نتیجه بهتر از قالب شرکتی وردپرس باید تغییراتی در طراحی صفحات داد تا با کسب و کار شما هماهنگ شود.

مثل رنگ ها ،عکس ها،جایگذاری دکمه ها و عکس ها، و فونت ها ضمنا برخی از افزونه های مورد نیاز شما ممکن است با قالب ها تداخل داشته باشد که تیم ماهان می تواند مشکلات را برطرف کند یا افزونه یا قالب مشابه را بکار بگیرد تا طراحی وب سایت شما به بهترین شکل انجام شود.

انواع سایت های شرکتی

شرکت های شیمیاییطراحی سایت شرکتهای مبلمانطراحی سایت پزشکی
طراحی سایت شرکتهای داروییطراحی سایت شرکتهای پوشاکطراحی سایت فرش فروشی
طراحی سایت شرکتهای لوازم خانگیطراحی سایت شرکتهای نفتیطراحی سایت کشاورزی
طراحی سایت شرکتهای الکترونیکطراحی سایت شرکتهای فناوریطراحی سایت مواد غذایی

نمونه سایت شرکتی

شاید این سوال را از خود بپرسید تفاوت سایت فروشگاهی با شرکتی چیست و  قابلیت و امکانات سایت شرکتی چه چیزهایی می تواند باشد؟ سایت های شرکتی عموما برای ایجاد ارتباط با مشتری و معرفی خدمات و محصولات طراحی می شود و به ندرت در انها سیستم های پرداخت الکترونیکی جای داده می شود. امکانات این سایت ها می تواند شامل ارائه کاتالوگ ،ثبت فرم ، ارائه اطلاعات و داده باشد.

سایت های مختلفی مثل مرسدس بنز بی ام و و تبرک سایت های شرکتی هستند. سایت های فروشگاهی نظیر دیجی کالا ،بانی مد،زنبیل هستند.

سفارش طراحی سایت

با بروز مشکلات زیاد در فروش سنتی بسیاری از کسب و کارها به دنبال حضور در دنیای دیجیتال هستند و به همین دلیل سفارش طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی را به شرکتهای خدمات طراحی سایت ارسال می کنند. امروزه هر شرکت یا کسب و کاری برای افزایش فروش و درامدد و بالا بردن تعداد مشتریان به یک وب سایت اینترنتی نیاز دارد. و یکی از مهمترین دغدغه انها هزینه و تعرفه طراحی سایت شرکتی است. به همین دلیل ما برای سهولت تصمیم گیری تمامی هزینه های طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی را در لینک بالا قرار دادیم.

آیا سایت طراحی شده در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

سایت های طراحی شده توسط ماهان همیشه امکان ارتقاء و تغییر را دارند تا متناسب با نیاز روزانه شرکت تغییر کند. معمولا طراحی سایت شرکتی ماهان شامل بسیاری از امکانات می شود تا در آینده هزینه ای به شرکت ها اضافه نشود.

از چه تکنولوژی‌‌هایی برای طراحی سایت‌های شرکتی استفاده می‌شود؟

به دلیل سهولت کار طراحی سایت با وردپرس و امکاناتی که به شرکت ها می دهند ما از این سیستم برای طراحی سایت استفاده می کنیم.برای مشاهده کیفیت سایت های طراحی شده می توانید به بخش نمونه طراحی سایت آماده مراجعه کنید.

چطور می توانیم طراحی سایت ارزان قیمت داشته باشیم؟

راه های مختلفی برای کاهش هزینه طراحی سایت وجود دارد. برای اینکه رسالت اصلی ماهان کمک به شرکت ها در حوزه بازاریابی است. ما بسته های طراحی سایت آماده را تهیه کردیم که باعث می شود هزینه طراحی سایت بسیار کمتر شود در عین حال به بسیاری از امکانات دسترسی داشته باشید.