طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو

در هر کشوری شاهد حضور ده ها میلیون خودرو و موتورسیکلت هستیم. واضح است که بازار مخاطبان خودرو بسیار بزرگ است. ترافیک میلیونی سایت های خودرو نشان می دهد که استقبال از این سایت ها چقدر بالاست. بسیاری از افرادی که در حوزه خودرو هستند با مشاهده این امار به دنبال طراحی سایت خودرو خود هستند.

اهداف طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو می تواند با اهداف بسیار مختلفی ایجاد شود. هر کسب و کاری برای جذب مشتری می تواند دست به طراحی وب سایت خودرو بزند. در این بخش به برخی از این انگیزه ها می پردازیم.

ارائه خدمات تعمیراتی

بسیاری از مکانیک ها و سایر تعمیرکاران خودرو در منطقه یا گاراژ خاصی حضور دارند . بسیاری از این افراد در حوزه ماشین های پرمخاطب با خودروهای برند خاص فعال هستند. این افراد برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند یا برند منطقه خود را معروف کنند اقدام به طراحی سایت خودرو می کنند.

شرکت های سازنده قطعات خودرو

بسیاری از شرکت های تولید کننده قطعات خودرو برای ماندن در عرصه رقابت با سایر شرکت ها نیاز دارند به برنامه بازاریابی خود روحی تازه بدمند. در زمانه ای که رقابت لحظه ای است و قطعات جدیدی به بازار عرضه می شود شرکت ها برای عقب نماندن از رقابت اقدام به طراحی سایت خودرو می کنند تا محصولشان را بیشتر وارد بازار کنند.

جذب مخاطب و فروش تبلیغات

برخی از افراد یا کسب و کارها به طور خاص بر روی تولید محتوا خودرو و موضوعات پیرامون صنعت خودروسازی مطلب می نویسند تا بتوانند با جذب هزاران مخاطب جایگاهی در بین سایر سایت های خودرو پیدا کنند. این جایگاه به انها کمک می کند نه تنها به عنوان مرجعه حوزه خودرو شناخته شوند بلکه بتوانند از انواع شرکت های قطعه سازی و خودروسازی و بنگاه های ماشین فروشی تبلیغات بگیرند و از ان درامد کسب کنند.

فروشگاه های حوزه خودرو

دسترسی به همه قطعات خودرو امکان پذیر نیست. و بسیاری از مغازه ها قیمت قطعات را به صورت یک قیمت ثابت و بالا عرضه می کنند. در چنین شرایطی فروشگاه های قطعات خودرو وارد عرصه می شوند. انها می توانند با فروش قطعات به قیمت ارزان تر از بازار بین جامعه هدف جایگاه پیدا کنند و درامد بالایی کسب کنند.

اهمیت طراحی سایت خودرو

بسیاری از رانندگان برای دستیابی به یک ماشین جدیدتر یا رفع ایرادات ماشین به دنبال  منبع می گردند. ماشین ها به صورت دوره ای به سرویس های مختلفی نیاز دارند. پس روزانه شما شاهد جستجوی هزاران کلمه کلیدی درباره خودرو هستید.

اگر چه حوزه خودرو بسیار پرسود است اما رقابت نیز سنگین است. افراد و شرکت های هوشمند برای ایجاد یک کانال بازاریابی جدید سریع اقدام می کنند و شروع به طراحی سایت خودرو می کنند.انها می دانند بسیاری از مشتریان انها در اینترنت حضور دارند بنابراین باید انها نیز انجا باشند .دقیقا جلوی چشم مشتریان.

قالب سایت خودرو

در طراحی سایت خودرو قالب ان می تواند نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا کند .بخصوص در فروشگاه ها یا شرکت های معرفی تک محصول. استفاده از ایکون های مربوط به قطعات خوردو مثل چرخ دنده و چراغ ها می تواند خلاقانه باشد.

در طراحی سایت خودرو باید تلاش شود از المان های همان محصول نیز استفاده شود. مثلا برای شرکتی که در زمینه تولید روغن موتور است می توان از روغن در طراحی های صفحه اول استفاده کرد. در سایت های مربوط به قطعات نورپردازی می توان از طرح های چراغ قوه و ال ای دی ها نیز استفاده کرد.

تولید محتوا سایت های خودرویی

برای تولید محتوا در سایت های خودرویی می تواند درباره همه چیز صحبت کرد. اما موضوعاتی که بیشتر می توان بر روی انها مانور داد گزینه های زیر هستند.

رفع ایراد خودرو

روزانه میلیون ها نفر با خودرو خود دچار مشکل می شوند و به دنبال پیدا کردن مشکل و رفع انها هستند. برای اینکار دو راهکار پیش روی رانندگان است. یا به تعمیرگاه مراجعه کنند یا در اینترنت مشکل و راه حل را جستجو کنند. بر اساس امار می توان مشاهده کرد سطح جستجو برای این موضوع روزانه در حال افزایش است.

اخبار حوزه خودرو

بسیاری از افراد دنبال کننده اخبار حوزه خودرو هستند. از رونمایی محصولات جدید توسط شرکت های بزرگ تا برنامه های فروش ویژه شرکت ها برای پیش فروش یا فروش فوری خودرو. در کنار این موارد افراد دوست دارند درباره تکنولوژی ها و شایعات پیرامون خودروسازی ها و رقابت های انها بیشتر اطلاعات داشته باشند.

محصولات جدید

برخی محصولات در بازار حوزه خودرو می تواند حسابی رانندگان را شیفته خود کند. حتی بسیاری از تعمیرکاران برای اینکه پیشرفته و پیشرو باشند این اخبار را دنبال می کنند. بنابراین نوشتن درباره محصولات خودرو نیز می تواند مشتریان زیادی را جذب سایت شما کند.

صفحات مهم در طراحی سایت خودرو

صفحه اول در هر سایتی بسیار مهم است. در طراحی سایت خوردو باید بر روی صفحات اصلی مثل صفحه محصولات و خدمات ،درباره ما و تماس با ما کار شود.

اگر قرار است سایت فروشگاهی خودرو و قطعات بزنید باید بر روی بخش های مقایسه محصولات و فیلتر محصولات حتما کار شود. بخش رنگ خودرو ،سایز قطعات،نام برند و ده ها مورد دیگر که باید به انها توجه شود.

امکانات وب سایت خودرو

گالری سایت بسیار مهم است به خصوص برای طراحی سایت نمایشگاه خودرو

بخش نظرات مشتریان برای طراحی سایت فروشگاه قطعات و سایت های تولید کننده قطعات ضروری است

بخش وبلاگ در تمامی وب سایت های خودرویی باید لحاظ شود

سیستم مقایسه محصولات برای طراحی سایت فروشگاه خودرویی باید در نظر گرفته شود.

ابزار فیلترینگ محصولات باید برای سایت فروشگاهی خودرو در نظر گرفته می شود.

طراحی سایت خودرو برای کسب و کارها

طراحی وب سایت خودرو برای این نوع کسب و کارها مناسب است.

طراحی سایت خودرو برای صنایع خودروسازی به منظور  معرفی و فروش محصول

طراحی سایت برای نمایشگاه معامله خودرو با هدف فروش خودرو

طراحی وب سایت خودرو برای نمایندگی های فروش انواع خودرو

طراحی سایت خودرو برای تولید کنندگان انواع قطعات خودروسازی

طراحی وب سایت برای طراحان صنعتی خودرو برای جذب سرمایه گذار

طراحی سایت مجلات اینترنتی خودرو با هدف جذب آگهی و تبلیغات

شرکتهای تولید کننده محصولات شیمیایی مثل روغن موتور،انواع روان کننده و محلول های شوینده نانو نیز می توانند اقدام به طراحی وب سایت کنند.

بهینه سازی سایت خودرویی و سئو

هدف از طراحی سایت خودرو ایجاد یک کانال بازاریابی جدید برای معرفی محصول یا خدمات است. هر چقدر تعداد مخاطبان سایت خودرو بیشتر باشد بازدهی فروش کسب و کار بیشتر می شود. اما برای افزایش ترافیک سایت و بالا بردن تعداد مخاطبان باید بر روی کمپین تبلیغاتی و سئو کار کنید.

تولید محتوا و سئو

موتور محرک هر سایتی بخش محتوای آن است. اگر تولید محتوا بر اساس پارامترهای سئو به خوبی نوشته شده باشد نه تنها سئو کردن ان بهتر است بلکه زمان رسیدن به رتبه اول نیز کوتاه تر می شود. در تولید محتوا سایت خودرویی باید بر روی نیاز و ضرورت مخاطبان هدف متمرکز بود.

استفاده از کلمات کلیدی مثل خرید خودرو،اجاره خودرو،اجاره خودرو عروس،تعمیر ماشین و صد ها مورد دیگر به بالا بردن نرخ ایمپرشن و افزایش تعداد کلیک کمک می کند. اگر در سئو سایت تجربه ندارید می توانید از خدمات سئو ما استفاده کنید تا با انتخاب بهترین کلمات کلیدی به شما در رسیدن رتبه اول گوگل کمک کنیم.

کمپین های تبلیغاتی خودرویی

معمولا بسیاری از سایت های خودرویی برای فروش محصولات یا خدمات خود اقدام به اجرای کمپین های تبلیغاتی می کنند. به طور مثال قبل از شروع یک تعطیلات رسمی کمپین تبلیغاتی را اجرا می کنند تا هم فروش بیشتری داشته باشند هم برندسازی کنند.

انتشار بنر تبلیغات

برای افزایش ترافیک سایت خودرو می توانید بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید و در سایر سایتهای تخصصی خودرویی ان را قرار دهید. با تبلیغ بنر شما در سایت های تخصصی مشتریان هدف شما تبلیغ را مشاهده می کنند و وارد وب سایت خودرویی شما می شوند.

عناوین انتخابی برای سایت

زمانی که اقدام به طراحی سایت خودرو می کنیم باید برای سایت عنوانی انتخاب کنیم که در بسیاری از صفحات تکرار می شود. این عنوان اهداف وب سایت خودرویی شما را نشان می دهد. در پایین چند عنوان برای سایت خودرو شما پیشنهاد می کنیم که می توانید از انها استفاده کنید یا انها را گسترش دهید:

مجله اینترنتی خودرو { اسم برند خودتان}

سایت تخصصی خودرو {اسم برند خودتان}

نمایشگاه خودرو {های} {لوکس}

و صدها عنوان دیگر

هزینه طراحی سایت خودرویی چقدر است؟

هزینه ها بستگی به میزان پیچیدگی طراحی وب سایت خودرویی شما دارد. اگر بخواهید طراحی سایت با وردپرس انجام شود هزینه های شما بسیار کمتر می شود. اما اگر بخواهید طراحی سایت با کدنویسی انجام شود باید بودجه خوبی در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از هزینه ها به مقاله تعرفه طراحی سایت سر بزنید.

طراحی سایت خودرویی چقدر در فروش تاثیر دارد؟

طبیعی است که هر چقدر بیشتر دیده شوید مشتریان بیشتری پیدا می کنید. اینترنت امروز در بسیاری از خانه ها و گوشی های همراه در دسترس مردم است. و بسیاری از صاحبان خودرو برای رفع نیازها یا مشکلات خود یا پیگیری اخبار حوزه خودرو در سایت های خودرویی جستجو می کنند. که این نشان دهنده فرصت های زیاد کسب درامد را نشان می دهد.

روند طراحی سایت خودرو چگونه است؟

شما باید از لیست زیر نوع طراحی سایت خودرو خود را انتخاب کنید و سپس بر اساس امکانات مورد نیازتان درخواست طراحی سایت بدهید تا هزینه های ان مشخص شود. سپس اطلاعات مورد نیاز و محتوا و عکس های کسب و کار شما دریافت می شود و فرایند طراحی وب سایت خودرو شروع می شود.

بعد از اتمام طراحی نمونه سایت در اختیار شما قرار می گیرد و بعد از تایید تحویل نهایی صورت می گیرد. به یاد داشته باشید باید ابتدا مشخص کنید نوع سایت خودرویی شما چیست و چه کاربردهایی از ان انتظار دارید. مثلا اگر فروشگاه قطعات خودرو است نباید درخواست طراحی سایت مجله اینترنتی خودرویی بدهید.

انواع سایت های خودرویی

  • طراحی سایت نمایشگاه خودرو
  • طراحی سایت فروش خودرو
  • طراحی سایت خرید خودرو
  • طراحی سایت معاوضه خودرو
  • طراحی سایت ثبت نمایشگاه
  • طراحی سایت مجله اینترنتی خودرو