10 قانونی طلایی برای موفقیت از زبان بیل گیتس!

بیل گیتس یعنی کامپیوتر و کامپیوتر یعنی دنیا! شهرت موفقیت این فرد آنقدر پیچیده است که نیازی به نشان دادن آن نیست! راستش را بخواهید، اگر این شانس را داشتم که درباره بیل گیتس چیزی بدانم، قطعا راز موفقیت او را انتخاب می کردم، نه نامش را! اولین چیزهایی که با شنیدن نام بیل گیتس به ذهن شما خطور می کند چیست؟ برای من شخصا کلماتی مانند موفقیت، ثروت و رضایت وجود دارد. به همین دلیل فکر کردم ویدیویی درباره قوانین طلایی بیل گیتس برای موفقیت آماده کنم! ما اخیرا مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌های جهان را در 365 کتاب اضافه کرده‌ایم، کتاب‌هایی که اثر کارآفرینان بزرگ هستند و به ما کمک می‌کنند تا با زندگی و تجربیات آنها در مسیر موفقیت بیشتر آشنا شویم.

در این ویدیو چه می بینیم؟

خب از اسم ویدیو مشخص می شود که محتوای آن چیست: قانون طلایی موفقیت! اما این بار بیل گیتس بود که این حرف ها را زد و باید بگویم که بیل گیتس این حرف ها را در یک سخنرانی یا جلسه ای نگفته است، بلکه حاصل سال ها تجربه اش بوده است. یعنی از همان روزهای ابتدایی که مایکروسافت را راه اندازی کرد تا سنین بالا که بازنشسته شده و از تاثیری که بر دنیا گذاشته لذت می برد!

حالا جدا از همه اینها راه های موفقیت به نظر شما چیست؟ چه چیزی افراد موفق را از افراد ناموفق متمایز می کند؟ اگر به دنبال پاسخ این سؤالات هستید، مطمئناً گزینه های بی پایانی خواهید یافت.اما به نظر من پاسخ این سوال را باید از زبان شخص مناسب بشنوید! حال چه کسی برای شنیدن پاسخ مناسب است؟ اگر نظر من را می خواهید، دو نوع از افراد وجود دارند که می توانند پاسخ بسیار خوبی به این سوال بدهند:

افرادی که در زندگی خود به موفقیت های زیادی دست یافته اند

و افرادی که در زندگی خود بسیار شکست خورده اند.

به احتمال زیاد، قبل از توضیح در مورد آن، خودتان قبلاً گفته اید که چرا این دو دسته از افراد بهترین گزینه برای دریافت پاسخ هستند. چون راه های موفقیت را از دسته اول می آموزی و راه و چاه را از دسته دوم می شنوی و اشتباهاتشان را تکرار نمی کنی. حالا مشخص است که آقای بیل گیتس جزو کدام دسته است!

فکر نمی کنم بیشتر از این صبر کنیم! بیایید هر چه زودتر این ویدیو را تماشا کنیم و از خود بیل گیتس بشنویم که برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد و بگوییم که قوانین راه طولانی موفقیت چیست:

قوانین رو خوندی؟

خوب حالا که به پایان این ویدیو رسیدید و از صحبت ها و تجربیات بیل گیتس استفاده کردید، چه احساسی دارید؟ به نظر شما پیروی از این قوانین و استفاده از سخنان بیل گیتس می تواند ما را به موفقیت برساند؟ آیا فکر می کنید که بیل گیتس این سخنان را از صمیم قلب گفته و خودش به آن عمل کرده است؟ ما منتظر نظرات شما هستیم!

..