با چرخه محتوا سرعت خود را چند برابر کنید

همانطور که در مقاله بازاریابی محتوا گفته شد هدف از بازاریابی و تولید محتوا ارتباط با مشتری است. ارتباطی که اعتماد مشتری را جلب می کند و مخاطبان ما را به کسب و کار شما نزدیک می کند.

اما می دانید که وقتی شروع به کار برای انتشار محتوای منحصر به فرد و متفاوت می کنید، باید پول زیادی (چه از نظر مالی و چه زمانی) خرج کنید تا فضایی برای کسب و کار خود باز کنید.

اما یک سوال؟ آیا یک کسب و کار نوپا می تواند در ابتدا پول زیادی خرج کند و زمان زیادی را صرف کند تا محتوای شما متناسب شود و مردم شما را بشناسند؟ اگر نه راه حل چیست؟

«عادل طالبی» مشاور و مربی کسب و کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ در ویدئوی زیر با معرفی «پایش محتوا» به این سوالات پاسخ می دهد.

آیا تولید محتوا تنها راه موفقیت است؟

وی ادامه داد: تولید محتوا مفهومی است که سال ها درباره آن شنیده، نوشته و خوانده ایم و همه فکر می کنیم تنها راه موفقیت در عرصه «دیجیتال مارکتینگ» تنها تولید محتواست، در واقع گاهی کار شروع نمی شود. با تولید محتوا».

در ویدیوی زیر عادل طالبی کمی به سبک سنتی تولید محتوا تغییر می کند اما زیر پا نمی گذارد.اما طبق تجربه خودش، کودکی را نشان داد که در نحوه تولید محتوا برای کسب و کارهای جدید کمی تغییر کرد و آنها را در انتهای توسعه قرار داد. ویدیوی زیر را تماشا کنید.

چرخه محتوا: چرخه محتوا را تغییر دهید

تولید محتوا برای سایتی که به تازگی راه اندازی شده یا شرکتی که به تازگی شروع به فعالیت کرده است نیاز به هزینه زیاد، زمان و نیاز به متخصص دارد. حتی ممکن است مخاطب اصلا مورد استقبال قرار نگیرد و کل پایتخت خالی باشد. توجه کنید که تعریف تولید محتوا در اینجا فقط محتوا نیست. یعنی محتوایی که خاص و منحصر به فرد باشد و تفاوت خود را با دیگران نشان دهد و آن را ویروسی کند.

به عنوان یک معیار محتوا، اگر کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، قبل از شروع تولید محتوا، به سراغ ویرایش محتوا بروید، پس از جذب مخاطب و دریافت بازخورد، تولید را شروع کنید. محتوای منحصر به فرد مطابق با نیازهای Personalize آن را (تولید محتوا) و سپس آن را برای افرادی که دوست دارند آن را نشان دهند (تولید محتوا) ارسال کنید. تمام این مراحل به صورت زیر خلاصه می شود:

بیایید به طور خلاصه با سه سطح چرخش آشنا شویم:

ویرایش محتوا

در این سطح مجموعه محتوای اینترنتی (هر نوع اعم از متن، عکس، ویدیو، محتوای صوتی و …)) از سایت های مختلف و با ذکر منبع در سایت خود منتشر کنید. مزیت این روش این است که مخاطب شما را از بررسی منابع مختلف بی نیاز می کند.

تولید محتوا

پس از مرحله تعمیر و نگهداری، شما جامعه ای از مخاطبان دارید که وب سایت شما را دنبال می کنند. آنها به شما بازخورد می دهند، مشخص است که به چه چیزی علاقه دارند و نیازهایشان چیست. اکنون در پاسخ به نیازهای محتوایی کاربران، محتوای اصلی و منحصر به فرد تولید می کند.

تولید محتوا توسط کاربران

اگر محتوای مرحله قبل بر اساس بازخورد و نیاز مخاطب منتشر شده باشد، وارد مرحله ای می شوید که مخاطب برای شما محتوا تولید کرده و به دیگران نشان می دهد. کسانی که برند شما را دوست دارند و محصولات و خدمات شما را بدون تردید تحسین می کنند.

چرخه ادامه دارد:

اکنون می توانید محتوای جدیدی را از محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کنید و به کار خود ادامه دهید.

نظر شما در مورد این چرخش چیست؟ آیا با این استراتژی تولید محتوا موافقید؟

..