جنبش خودتان را آغاز کنید!

همه ما حداقل در مورد چند جنبش شنیده ایم: جنبش هیپی، جنبش فمینیستی، جنبش آگاهی سیاهپوستان، یا جنبش ضد فاشیسم! وقتی نام این جنبش ها را می شنویم و می بینیم که در طول تاریخ چه تاثیری داشته اند، با خود فکر می کنیم که باید کار بسیار سخت و پیچیده ای باشد و تا شرایط بهتری وجود نداشته باشد چنین چیزی ممکن نیست! اما اینطور نیست! شروع یک حرکت بسیار ساده تر از این کلمات است!

درک سیورز، کارآفرین آمریکایی در این ویدئو در مورد راه اندازی یک کسب و کار صحبت می کند. اما این ویدیو فقط یک صحبت معمولی نیست! سیورز برای تاثیرگذاری بیشتر بحث خود ویدئویی جالب را در سخنرانی خود قرار داده است. در این ویدیو یک اتفاق جالب می افتد، چیزی که می توان گفت یک حرکت در مقیاس کوچک است، اما تمام ویژگی های یک حرکت کامل را دارد!

حالا قبل از اینکه به تماشای ویدیو برویم پیشنهاد می کنیم از 365 کتاب دیدن کنید، در 365 کتاب مجموعه هایی از بهترین کتاب های دنیا در زمینه تجارت، تجارت، مدیریت، بازاریابی و … را داریم. ما اضافه کرده ایم که دانش شما را افزایش می دهد و با گوش دادن به آنها، تجربیات و زندگی کسب و کارهای بزرگ و موفق دنیا را خواهید شناخت.اکنون همه ما شنیده ایم و دیده ایم که “تو باید رهبر باشی” یا باید کنترل را به دست بگیری، اما اگر همه رهبر شوند، چه کسی می ماند که دنبالش برود؟ مسئله این است! من مشتاقانه منتظر شنیدن از شما هستم!

..