اینفوگرافیک: آیا وب‌سایت شما پول از دست می‌دهد؟

شما یک کسب و کار آنلاین دارید و هر ماه بخشی از درآمد خود را صرف تبلیغات می کنید. اما شما از فروش خود راضی نیستید و مهم نیست که چگونه تبلیغ می کنید، بازگشت سرمایه شما رضایت بخش نیست. این همان اشتباهی است که بسیاری از مشاغل دیگر مرتکب می شوند. این بدان معناست که شما فقط بر روی جذب مشتری تمرکز می کنید و مهم نیست که تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) چقدر بهینه باشد. در حالی که این دو، شانس تبدیل کاربر جذاب شما را به مشتری تعیین می کنند. در ادامه می توانید اینفوگرافی تهیه شده در این خصوص را مطالعه کنید:

آیا وب سایت شما ضرر می کند؟

اگر از تست چشم انداز برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده نکنید، می توانید مشتریان بالقوه را از خود دور کنید.

حدس ما این است که وب سایت شما می تواند درآمد بیشتری داشته باشد و نباید این فرصت را از دست بدهید.

1- بازدیدکنندگان عصبانی خریداران خوشحالی نیستند.

حدود 75 درصد از کاربران اینترنت وقتی با محتوای نامربوط در یک وب سایت مواجه می شوند، احساس سردرگمی می کنند. وب‌سایتی که محتوای ثابت را به همه بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند، ممکن است مشتریانی را که به دنبال تجربه شخصی‌تر هستند را از خود دور کند.2- با همان پولی که صرف تبلیغات می کنید به راحتی می توانید فروش خود را افزایش دهید.

شرکت‌ها ۹۰ برابر بیشتر از هزینه‌هایی که صرف بهینه‌سازی می‌کنند، برای جذب مشتری هزینه می‌کنند. پرداخت هزینه برای سوق دادن کاربران به سایتی که بهینه سازی ضعیفی دارد مانند انجام یک بازی شانسی است. از طرفی هدایت مشتری به سمت یک سایت آماده و بهینه می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل و فروش بیشتر شود.

3- همین الان تست های A/B خود را شروع کنید.

با استفاده از تست های A/B می توانید شاهد افزایش 30 تا 40 درصدی مشتریان علاقه مند باشید. بنابراین، بهینه سازی با کمک این تست ها مشتریان بیشتری را برای بسیاری از وب سایت های B2B جذب کرده است. کسب و کارهای مختلف تجارت الکترونیک نیز 20 تا 25 درصد رشد بیشتری داشته اند.

4- تست های کوچک هم می توانند نتایج بزرگی را ارائه دهند.

فراخوان های آزمایشی می تواند تأثیر قابل توجهی بر فروش داشته باشد. برند «استنلی بلکمن 021-58438 داخلی 1 را شروع کردم

5- باور اینکه چه عناصری می تواند درآمد شما را محدود کند کمی دشوار است.

آیا با حذف تصویر می توان شاهد افزایش 400 درصدی نرخ تبدیل کاربران به مشتری بود؟ شرکت هایی هستند که این کار را انجام داده اند. در واقع، با کمی آزمایش، خواهید آموخت که کلمات، تصاویر و رنگ ها تأثیر منفی بر روی سایت شما ایجاد می کنند. با تست A/B می توانید تمام شک و تردیدها را از بین ببرید و وب سایت خود را برای درآمد بالاتر بهینه کنید.

سایت شما در حال از دست دادن مشتریان بالقوه است و شما می توانید با کمک تست A/B آنها را جذب کنید. باید همه اشکال، تصاویر، تماس ها، کلمات، رنگ ها و غیره را داشته باشد. خودتان آن را آزمایش کنید تا بتوانید وب سایت خود را به گونه ای ارتقا دهید که بتوانید کاربر را به یک مشتری واقعی تبدیل کنید.

خوشحال می شویم نظرات و سوالات خود را در مورد دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و بهینه سازی UI و UX از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

..