صادرات فروسیلیکو منگنز

بازاریابی و صادرات فروسیلیکو منگنز

آیا شما هم به دنبال صادرات فروسیلیکو منگنز هستید؟

سهم صادرات فروسیلیکو منگنز با کد تعرفه  72023000 در بازار جهانی بیش از 3.6 میلیارد دلار است. که بزرگترین کشورهای صادر کنند ان هند اوکراین نروژ هلند هستند . رشد صادرات فروسیلیکو منگنز در 5 سال اخیر بیش از  15 درصد رشد را نشان می دهد .تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.اگر شما هم بدنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

معرفی فروسیلیکو منگنز

فروسیلیکو منگنز  Ferro-silico-manganese به عنوان فروآلیاژی دارای ترکیبی از سیلیسیم و منگنز می باشد این نوع از فروآلیاژها به صورت کاهش کربن گرمایی در کوره قوس تولید می شوند. کوره مورد استفاده در تولید فرومنگنز پر کربن، برای تولید این فروآلیاژها نیز بکار می رود. یکی از مهمترین نکاتی که در رابطه با فروسیلیکومنگنز وجود دارد، افزایش تمایل فولادسازان در سراسر جهان برای استفاده از این فروآلیاژها به جای ترکیبی از فروسیلیسیم و فرومنگنز است. دلایل متفاوتی برای این نکته وجود دارد. اولین نکته اینست که این روش صرفه اقتصادی بالاتری دارد. نکته دوم اینست که میزان عناصر مضر مانند فسفر، نیتروژن و گوگرد کمتر است.

فروسیلیکو منگنز دارای تنوع گسترده ای است که شاخص تنوع در میزان ترکیبات و میزان منگنز و سیلیس است و بر اساس کاربرد و تقاضا است با این وجود فولادهای کربن دار با در حدود ۶/۱ درصد منگنز در ترکیب خود،اصلی ترین نوع فولاد و بزرگترین بازار منگنز هستند.

بزرگترین کشورهای صادر کننده فروسیلیکو منگنز

برترین صادر کنندگان فروسیلیکو منگنز در جهان -2019

numcountriesvalue
1India816 M
2Ukraine651 M
3Norway397 M
4Georgia345 M
5Malaysia324 M

حجم صادرات جهانی فروسیلیکو منگنز

3.6 میلیارد دلار

روش های بازاریابی کدامند؟

بازاریابی بین المللی فروسیلیکو منگنز صادراتی

بازاریابی فروسیلیکو منگنز صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از شرکت های تولیدی ابزار صنعتی در سراسر جهان متمرکز شده است.
بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد. برای صادرات فروسیلیکو منگنز در جهان شرکت ها مستقیما با شرکت های تولیدی ظروف فروسیلیکو منگنزی و ابزاالات ساختمانی و صنعتی وارد مذاکره می شوند . برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله اثر بازاریابی دیجیتال در صادرات مراجعه کنید.
شما می توانید با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارایابی دیجیتال و سنتی برای بازارایابی و فروش محصول خود استفاده کنید .