صادرات فرونیکل

بازاریابی و صادرات فرونیکل

آیا شما هم به دنبال صادرات فرونیکل هستید؟

سهم صادرات فرونیکل با کد تعرفه  72026000 در بازار جهانی بیش از 5 میلیارد دلار است. که بزرگترین کشورهای صادر کنند ان اندونزی برزیل کلمبیا هستند . رشد صادرات فرونیکل در 5 سال اخیر بیش از  17 درصد رشد را نشان می دهد .تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.اگر شما هم بدنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

معرفی فرونیکل

فرونیکل یک ماده اولیه در صنایع تولید فروآلیاژها است که در صنعت تولید فولاد های ویژه و فولاد ضد زنگ و همچنین ماده اصلی برای مقاومت در برابر گرما در ریختگری استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ماده خام در فولاد ضد زنگ است و بدلیل درخشندگی فولاد های ضد زنگ و مقاومت در برابر اسید و حرارت در ظروف خانگی و مصالح ساختمانی و شیمی استفاده می شود . این آلیاژ با نام شیمیایی Ferronickel (Fe1.87Ni) و با فرمول شیمیایی FeNi شناخته می شود این آلیاژ حاوی 35 درصد نیکل و 65 درصد آهن است که بصورت توده گلوله یا پودر یا تکه های 2 تا 30 میلی متری تولید و ارائه می شود. فرونیکل دارای تنوع گسترده ای از نظر شکلی است که بصورت توده گلوله یا پودر یا تکه های 2 تا 30 میلی متری استفاده می شود. Ferronickel در شرایط ذخیره سازی نرمال باقی می ماند. با این حال، در معرض اکسید کربن در کاهش اتمسفر، خطر تشکیل کربنیل نیکل گاز سمی وجود دارد.

بزرگترین کشورهای صادرکننده فرونیکل

برترین صادر کنندگان فرونیکل در جهان -2019

numcountriesvalue
1Indonesia1.360 B
2New Caledonia1.096 B
3Brazil640 M
4Colombia558 M
5Japan288 M

حجم صادرات جهانی فرونیکل

5 میلیارد دلار

روش های بازاریابی کدامند؟

بازاریابی بین المللی فرونیکل صادراتی

بازاریابی فرونیکل صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از شرکت های تولیدی ابزار صنعتی در سراسر جهان متمرکز شده است.
بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد. برای صادرات فرونیکل در جهان شرکت ها مستقیما با شرکت های تولیدی ظروف فرونیکلی و ابزاالات ساختمانی و صنعتی وارد مذاکره می شوند . برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله اثر بازاریابی دیجیتال در صادرات مراجعه کنید.
شما می توانید با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارایابی دیجیتال و سنتی برای بازارایابی و فروش محصول خود استفاده کنید .