صادرات کشمش مویز

بازاریابی و صادرات کشمش

ایا شما هم به دنبال صادرات کشمش مویز هستید؟

سهم صادرات کشمش مویز  با کد تعرفه 08062010 در بازار جهانی بیش از یک میلیارد دلار است. که بزرگترین کشورهای صادر کنند آن ترکیه آمریکا شیلی هستند . رشد صادرات کشمش مویز در 5 سال اخیر بیش از 15 درصد رشد را نشان می دهد .تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.اگر شما هم بدنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

معرفی کشمش

کشمش مویز از خانواده کشمش آفتابی یا کشمش آفتاب خشک می باشد . صادرات کشمش مویز توسط کشور های بزرگ تولید کننده ان از جمله امریکا و فرانسه در حال افزایش است. این محصول نسبت به سایر تنوع های دیگر صادرات کمتری دارد. علاوه بر خواص درمانی فراوان ، جزء پاک ترین و سالم ترین انواع کشمش بوده و کاملا اورگانیک و طبیعی می باشد و دلیل آن این است که در تولید کشمش مویز ملایر هیچ گونه ماده افزودنی استفاده نمی شود .

تفاوت عمده کشمش مویز با دیگر انواع کشمش در درشتی و گوشتی بودن این نوع کشمش است ،  مویز دارای گونه های مختلفی است و بسته به نوع انگور انتخابی ممکن است کشمش  مویز سیاه رنگ یا قهوه ایی تیره ، دانه دار و یا بدون دانه باشد .

لیست بزرگترین کشورهای صادرکننده کشمش مویز

برترین صادر کنندگان کشمش مویز در جهان -2019

numcountriesvalue
1Turkey490 M
2United States of America284 M
3Chile155 M
4South Africa150 M
5Afghanistan115 M

حجم صادرات جهانی کشمش

1.7 میلیارد دلار

روش های بازاریابی کدامند؟

بازاریابی بین المللی کشمش مویز صادراتی

بازاریابی کشمش مویز صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از مال های کشورهای اروپایی در سراسر جهان متمرکز شده است.
بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد.این رقم نشان می دهد بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از ظرفیت های بازاریابی دیجیتالی هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله اثر بازاریابی دیجیتال در صادرات مراجعه کنید.
شما می توانید با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارایابی دیجیتال و سنتی برای بازارایابی و فروش محصول خود استفاده کنید .